tirsdag 16. desember 2008

Utfordring og to av samme slag?


Jeg skulle sammenligne bilder av Vegar med babybilder av Martin for å se hvor lik han er broren sin, men se disse da, sjekk ut nesen og for å ikke snakke om munnen!!


Samme utrykket der de ligger side om side jo-Artig!



Jeg fikk denne utfordringen av Anne Berit, vel jeg tror det var denne vertfall, jeg er så treig til å svare at jeg blir usikker på om det var denne hun mente. Men den er jo litt gøy...

5 ting jeg IKKE ønsker meg til jul.

Jeg blir glad for alt jeg får, men noe hadde jeg jo klart meg foruten og noe passer ikke min stil, men jeg mener jo det er tanken som teller først og fremst.
Håper bare ingen har kjøpt noe av det jeg nevner nå da, det ville vært en smule flaut, men here we go:

1. Te-lysholdere og lysestaker, jeg har så mange at skal det flere inn her så må de være noen jeg virkelig ønsker meg...i fattigmannsølv, zink og den fra Greengate som jeg har en av fra før teller ikke...

2.Elektriske duppeditter, jeg fikk ny pc av herr Fagerheim men jeg kan best med den gamle, så den nye står faktisk og støver ned!!
Skal ta i bruk den, men det er liksom et tiltak å lære seg på nytt hvordan maskinen virker-de har jo nesten egen personlighet, og tastene kjennes så kjente og kjære ut haha...nå tror vel alle jeg er helt sprø!!
(ny micro har vi allerede fått-tusen takk!)
Forresten så regnes ikke en broderimaskin som en elektrisk duppeditt!!
(Hei nisse, den er øverst på ønskelisten min;-D )

3.Kopper og kar i serier/motiv/mønster jeg ikke har fra før, plassmangel og komplettering før noe nytt. Nisseserviset fra PP og Greengate samler jeg på så de er også et unntak...

4.Håndduker, etter at vi pusset opp badet og juleønsket fra i fjor så har vi egentlig nok.
Men er den hvit så finner jeg alltid litt ekstra plass.

5.Furumøbler, nei takk. Men har du malt det hvitt, og er det et garderobeskap, så er det plass på Martins rom*fnis*

Det var det jeg kom på i farten, og jammen fikk jeg ikke sagt hva jeg ønsker meg i samme slengen...unntatt Ektorp stolen da, derfor nevner jeg det bare her...til neste jul liksom;-D

"ÅÅ mamma, det var jo håndduk jeg skulle kjøpe til deg!! Skulle bare spise opp nugattiskiven pappa gav meg mens du sov..."

Denne gir jeg videre til dem som ikke har fått den før,og som føler for en liten juleutfordring.

Ha en fin tirsdagskveld!

Har du husket poste julekortene?
Ja!

6 kommentarer:

Anne-Berit sa...

Å,de barna dine er bare sååå skjønne,og veldig like,bare øyenfargen som skiller.Artig å lese dine svar på utfordringen.Kos deg med ungene,og ha en fin onsdag!

Fjordheim sa...

Ja, julekortene kom i postkassen i går. Så de er vel avgårde. Godt med det en får gjort.
Ja de er nok laget i samme forma ja. Kan bli vanskelig for mange å se forskjell på de etterhvert som de vokser til.
Ha en flott dag :)

Klaffen sa...

Å næmen hellenutten da så skjønne små! De gleder oss i hverdagen, det er sikkert og visst! Julekortene er sendt for lengst, litt i overkant ordens menneske jeg da. Sjkke bloggen min i dag, en flott video til inspirasjon. Fnis. klem

Mitt hvite hus sa...

Ååå for noen herlige englebarn du har. Jeg er ikke flink til å se likheter, men med disse to så jeg det faktisk=)
Herlig det siste bildet da=))

Ønsker deg en fin dag Klem Kerstin

mali-mo sa...

For noen herlige gutter! Og de VAR jo skikkelig like da! Nydelig det siste bildet her, av sjarmklumpen!!!!!

Julekortene er...nesten i boks ;)

Kjekt å lese litt om dine jule-neier heh ;) ARtig vri ;)

Nå kan du sniktitte på gaven din inne hos meg. Ja, ikke innholdet da, for vi skal jo ike kikke på gavene på forhånd...

God juleinnspurt!

Anita sa...

Sååå skjønne da!! Og like! Du gjorde det igjen du, postet ett innlegg uten at jeg fikk det med meg! Utrolig;0) Strikker og koser meg her, ikke akkurat nå, men *ler*! Skal snart legge meg er kald på tærne! Kos deg! Klem!