onsdag 31. desember 2008

Godt nyttår og jubileumstrekning!


Skulle hatt noen flotte nyttårsbilder til dere alle her i Blogglandia, men fant ingen som var bra nok!!
Dere her inne gir meg så mye inspirasjon og glede, det er jo derfor at jeg, over et år siden jeg startet, forsatt legger ut uhøytidelige bilder og innlegg, om alt og ingenting fra livet mitt.


Jeg gir kanskje ikke så mye til hver enkelt, men synes jeg får masse tilbake og noe må jo være interessant nok her hos lille meg siden telleren min nå har passert 50000 besøk!!
Helt utrolig og veldig gøy, og det må jo feires sammen med det nye året.

Så legg igjen en liten nyttårshilsen, du kjente og kjære, og alle ukjente spennende nye, en liten trekning blir tatt i det nye året.
Og hva er vel bedre enn å starte januar med å vente på en liten overraskelse?
(jeg synes hver en slik blogg konkurranse og trekninger er kjempegøy)

Ønsker alle bloggvenner takk for året som har vært, for hver en lille og store kommentar, for de flotte bildene og mere hverdagslige, koselige innlegg og mer triste.
Alt fra interiør og eksteriør, til hva en har lagd av håndarbeid, og det siste blinkskudd av hjerteknuseren eller prinsessen.

Alt som er en del av hverdagen vår som vi deler med hverandre gjennom bloggen.

Ønsker dere et riktig godt nyttår, måtte det by på fine stunder, nye ideer og mange nye blogginnlegg som vi kan kose oss med!


Nyttårsklem på forskudd fra Aina!

36 kommentarer:

Anna Lisa sa...

Tusen takk for helsing.
Koselig at du likte diktet mitt. Eg set pris på kvardagen saman med familien min, det er det største og viktigaste i livet.
Du har flott blogg du også.
Ønska deg ei fin nyttårsfeiring og gratulerer med jubeliumet.
Ønska deg alt godt for nye året.
Klem

Mitt hvite hus sa...

Gratulerer så masse Aina.O=) Du har en kjempekosleig blogg som jeg liker å lese. gleder meg til nye innlegg0)
Så jeg skjønner godt at besøkertallet øker.

Takk for det gamle året=)

Ønsker deg et riktig godt nytt år09
Klem Kerstin

liven sa...

Hei Aina:o)
Ja det er klart jeg vil legge inn en hilsen hos deg:o)
Er helt imponert over alt du har fått gjort i 2008....og det har jeg nok skrevet før!!
Når jeg tenker på at har har hatt baby, vært gravid og fått baby igjen........helt utrolig!!
Men det er kjempefint hos deg:o)
Har prosjekter på gang jeg også......hele tiden:o)

Ønsker deg en fin feiring i dag og et riktig godt nyttår til deg og dine!!!
Treffes igjen i 2009:o)

Rådyrveien sa...

Gratulerer med passerte 5000!
Ønsker deg og dine et riktig GODT NYTTÅR!!

Hilde

Anita sa...

Gratulere!!! Følger deg så godt jeg kan jeg, men med så mye natterangling så er det ikke alltid så lett;0) Liker meg veldig godt her inne, og det er sååå koselig når du er innom hos meg også! Syns vi kjenner hverandre så godt, rare greier:0) Nå skal jeg på en liten nyttårsaftenhandleblomstertur! Kos dere ikveld og GODT NYTTÅR!!! Store klemmer fra Anita!

Christinas låvebutikk sa...

Hei!
Tusen takk for kos hilsning!!
Du er alltid velkommen hit vet du!
Ha en strålende feiring!
Nyttårsklam fra meg!

Monika sa...

Heisan
Takke takk for kolselige ord på bloggen min
og grattis med telleren -
min paserte 30000 i går - artig det og

ser du driver litt med scrapping - kor kjøper du tinga dine da - på nett ?
Såg det var ein butikk i molde som har stemple ol. men eg har berre vert innom ein snartur - trur eg trenger meir enn 5 minutter der

Nyttårsklemma fra monika

Ragnhild / Wallas Verden sa...

50.000 ja. det var jo et voksent antall. Gratulerer.
Også så hyggelig å starte året med en konkuranse. Det er det alltid spennende å være med på.

Håper du får en fin feiring i kveld.

tinemor sa...

Tusen takk for kos hilsen inne hos meg.
Og masse gratulere med 50 000!!
Jeg er innom deg hver gang nye innlegg blir publisert
;-)
Ønsker deg og sine alt godt for året som kommer
Stor klem

ANETTESHUS.COM sa...

Godt nytt år til deg også!!

Klem Anette:)

Stjernebarna sa...

takk for nyttårsklem,du får en tilbake med en gang:-)hihi
joda vi ha bare slappa av og kost oss i jula.gått litt på hvilemodus her:-)
ser ut som vi e kvitt mesteparten av plagene til jonas ja.men han får fremdeles medisin mot kløen og vi bade han i olje når det trengs..ellers så smør vi han inn med krem.no når æ såg du hadd jubileum bynt å æ tenk og gikk igjennom min blogg og så at æ har hatt det også:-) hihi.kan it rekk over å få med sæ alt vetu..hihi

men men.

håpe de får ei fin feiring og ett fint nytt år..

klemz fra Frei:-)

Tara sa...

gratulerer masse!!!
nyttårsklem fra tara:)))

♥ Stines hverdag sa...

Gratulerer så mye Aina!
Du har en koselig blogg, så skjønner at mange titter innom her :)

Et riktig godt nytt år til deg!
Ønsker deg en fin feiring i kveld, og alt godt i det nye året!
Klem

Lene sa...

Hei, Aina - og hipp, hipp for 50000 besøk!!!

Du, dette er virkelig toppers for meg som ikke har vært noen flink blogger i år: årskavalkader!!! Juhuuu - jeg får jo med meg all verdens i ett innlegg!! Så moro!!!

Jeg titter innom bloggen i fulle farten mellom slagene her. Lager Sara Bernards, Waldorfsalat og koker kraft på kalkuninnmat. Bordet er ferdig dekket og karamellpuddingen laget jeg i går kveld, så da er man vel sånn nogenlunde i rute :)

Tusen takk for året som gikk, Aina - og så sees vi i det nye :)

Klem fra meg i Drammen :)

Anne-Berit sa...

Et riktig godt og lykkebringende nyttår ønsker jeg deg.Gleder meg til å følge bloggen din også i 2009.God nyttårsklem fra meg.

Tulipaner og krystaller sa...

Takk for hilsen og gratulerer med de 50 000 ++.

Håper du har hatt en super jul og ønsker deg et riktig godt nyttår.

Klem Marit.

Vår lille hage sa...

Godt nyttår til deg og dine! Håper dere får en fin feiring ikveld! Klem

Randi sa...

Godt nytt år til deg også.

Gleder meg til å følge deg i 2009 også.

Kine sa...

Gratulerer med 1 års jubileum som blogger:)
Fast leser av bloggen din,men er kansje ikke SÅ flink til å gi tilbakemeldinger alltid:/ Du ligger øverst på min bloggliste iallefall hehe..Ønsker dere en flott nyttårsaften,og et godt nytt år!!*klæm*

MODERN COUNTRY sa...

Gratulerer så mye med ivrige besøkende! Og takk så mye for hyggelige besøk og Inspirasjon i året som gikk. Jeg er vel ikke av de flinkeste til å legge igjen hilsen av meg, men setter pris på alle innlegg og ditt vinnende vesen. Ønkser deg det aller beste og ha et riktig Godt Nytt 2009!

Varm hilsen fra Aina

Solstad sa...

Godt nyttår !! og gratulerer med så masse besøkende .....trekninger er gøy og spennende så det blir vi med på ;)
Klem

Anonym sa...

riktig godt nyttår til deg og dine.. lett å bli hekta på sånne trekninger, du, og selv om jeg ikke bruker å være den heldige, prøver jeg igjen. kos deg med de første rene fine snøfylte dagene i molde;) hilsen Gudlaug.

Zizzi Molde sa...

Snør dere inne??
Ønsker dere ett riktig godt nytt år, og lover at du skal komme på besøk til meg i løpet av 2009! Hahahahahhhha!

klem fra meg

Fjordheim sa...

Gratulerer med mange besøk på bloggen din.
Ja det er alltid spennende med trekninger. Så det er en med på.
Kjempekoselig blogg du har. Takk for all glede bloggen din har gitt meg dette året som har gått. Og lykke til videre.
Ønsker deg alt godt for året 2009 :)

ChatrinesLiving sa...

Heihei!
Tusen takk for skjønne kommentarer hos meg!
Usedvanlig travel høst på meg, men nå skal det jaggu bli mer blogging i det nye året!:)

Julen hos meg har vært preget av feber og halsonde... men nå er vi på bedringens vei, håper jeg;) nytt år, nye muligheter:)

Ønsker deg et fantastisk fint nytt år!
Stor klem fra Chatrine:)

Linda sa...

Hei Aina!Godt Nyttår.Gratulerer med så mange besøkende.Håper du får mange flotte dager i det nye året.Jeg "knabber"karl larson,er så koselige bilder.God helg!
Klem fra Linda :))

Linda sa...

Hei!Om det er Stine du mener så kommer jeg ikke inn. Linda :))

Belinda Renee sa...

50 000 treff? oi oi, du er litt mere aktiv du da skjønner jeg c",) Hehe. Det er du og unni som evt finer veien innom min blogg :-) Men er sikkert oppi 50 visniger jeg og da.. hehe.. noen nuller til eller fra liksom c",)
Godt nyttår til deg og snuppa c",) Det har vært kjekt å ta opp igjen kontakten i fjor og jeg håper vi fortsetter med det i det nye året. Alltid like koselig å treffes og skravle c",)

mette sa...

Riktig godt nyttår til deg. Så koselig blogg og nydelig hjem.
Klem Mette

Klaffen sa...

Fy flate 50000! Det er rått men alldeles ikke rart! Bloggen din er så inspirerende og du er så flink til å skrive - på rette måten! En av de første bloggene jeg "fant" når jeg begynnte å blogge i sept. 08!! Riktig godt nytt år og ha en superduper dag. klem

-Mitt lille rede- sa...

Hei
Og takk for året som har gått :-)
Gratulere med så mange besøkende - kjekt!
Jeg ønsker deg og dine et riktig godt nytt år! :-)

Klem fra Lene

rod i hob sa...

50 000 besøkande??
Fantastisk!! Gratulera så møje, og Godt Nytt år!!

ESMERALDAS HJERTE sa...

hei kjære venn, og takk for koselige ord hos meg:)

Koselige bilder fra et koselig hus i innlegget ditt om vaskemaskindøden....Ikke noe særlig den kan man si, kommer ALLTID når det ikke passer... Og stakkars fagerheimmannen; ut i kulden med feber...Du får klemme litt ekstra på han, da- så kanksje han kommer seg i rekordfart:)

Lørdagsklem!

Lena sa...

Sent ute, men kanskje jeg rakk trekningen? Stakkars lillegutt, har også en sønn som brakk tanna av, men det var en ny blivende tann..bedre med melketennene da!
Gratulerer med mange besøkende, alltid artig når en ser hvor mange som titter inn til en:)
Godt nyttår forresten!

Anonym sa...

Her er jeg, he he titter innom deg jevnt og trutt. Herlig hjem og herlig familie. Mye inspirasjon , skal du vite !

Vennlig hilsen Anne-Marthe

Anonym sa...

hei Aina og Godt nyttår!!

For en fin blogg du har!!! artig å se ka du får til.

Klem Ann-Christin