mandag 8. desember 2008

Kakemenn, snowboard jente og en liten nissegutt.

I dag har vi bakt kakemenn, litt førjulskos for vesla og meg.
Jeg er også godt i gang med julekortene, lager 3 forskjellige utgaver. Blir vel et bilde etterhvert, må bare få sendt avgårde de som skal til lesere av bloggen min først;0)


Er litt julestemning her på kjøkkenet men har ikke pyntet ferdig.
Har fått opp adventsstake, julegardiner og duk, men hvor er det blitt av kappen til andre vinduet tro?

Merkelig...


Det kom litt mer snø i mårest, men det er mildt ute og det regner jevnlig så det er dårlig med ski-føre.
Forholdene for snowboard opplæring i hagen var heller ikke gunstige ;-D


Og ellers venter vi på nissen alle mann, bare 16 dager igjen....

4 kommentarer:

Frk Mille sa...

Så søte kakemenn og ikke minst nissegutten i pysjen. De er sååå søte i pyjamas.

Ha en riktig fin mandag.

carina sa...

Det var koselig førjulsbilder.

Ser at mange er i gang med julebakst, meg inkludert.

Ha en fin uke

Mitt hvite hus sa...

Koselige stemningsbilder fra baksten og jenten på snowboardet. Herlig når ungene er ute i snøen og koser seg=)

Klem Kerstin

Fjordheim sa...

Flott bakst. Ser veldig godt ut.
Koselig å pynte, finne frem noe av det gamle og suplere med litt nytt.
Ja det skal ikke så mye snø til før ungene prøver føret. Her er det nok snø til både snoeboard og ski. Fin nissegutt, så spennede alt dette som skjer før jul.
Ha ei fortsatt god førjulstid :)