tirsdag 2. desember 2008

Advent og vinnerlykke!

1. Søndag i advent feiret vi bursdagen til svigermor og var i byen for å se på julegranen bli tent.
Som dere ser så er jeg utttrooolig god fotograf...!
Å huske de derre innstillingene er ikke så lett for en stakkars sjel;-P


Litt bedre bilde fra "voksenbordet" da vi skulle spise kake, tror det er lysene som ødelegger for bildene mine, men det er jo ikke noen innstillinger som heter lys!!
Kanskje på tide å lese bruksanvisningen?



På bordet står gavene fra oss, jeg lagde en julekalender og en blomsterdekorasjon.

Julekalenderen er lagd av fyrstikkesker, oppskriften finner du her.

Kjempegøy men ganske tidkrevende kan man si, sov ikke den natten heller;-P


Å sy fast perler til skuffehåndtak for eksempel, gjør heller som i oppskriften hos Papirgleder.



"Barnebordet", vi er blitt såpass mange at det blir trangt rundt spisestubordet men bestemor hun ordner kos for barnebarna hun, så her satt de tre eldste og bursdagsdamen selv.


Og her er niesen min, se så søt i kjole og bolero med polka dots.


Hadde det kjempekoselig, gikk rundt juletreet og fikk sunget en del julesanger.

Noe annet som er veldig koselig er at jeg har vunnet premie hos Mali-mo.
Jippi!!

Jeg må innrømme at jeg er med i Blogglandias konkurraanser og trekninger titt og tett, men jeg vinner aldri, så dette var jo kjempegøy. Dere kjenner vel til bloggen hennes, hvis ikke anbefaler jeg et besøk..så mange nydelige bilder og flotte innlegg.
Og til helgen skal jeg vertfall spille lotto-kan jo hende jeg er i siget med vinnerlykke ;-D


Håper dere alle har en fin adventstid og takk til alle som legger igjen en hilsen..alltid like kjekt å lese.

Varm adventsklem fra vinneren hehe..

5 kommentarer:

Nina i Paradiset sa...

Det var den fineste adventskalenderen jeg har sett i år!!!
Hilsen en meget morgentrøtt skålaværing.

Anita sa...

Såååå utrolig fin adventskalender!! Må inn å sjekk "oppskriften" på den! Koselig med juletrelys tenning! Vi bakte pepperkaker her igår med 5 førsteklassinger og i dag skal 4 4. klassinger bake sandnøtter s det er masse førjulshygge her! Litt lite tid til bolggifisering, men.... Ha en koselig uke! Klem!

Anne-Berit sa...

For et kjempekoselig innlegg,med den flotteste adventskalenderen jeg har sett,og koselig bord hos svigermor,lys og mye mer.Ønsker deg en flott adventstid.

Christinas låvebutikk sa...

Heia! Nydelig kalender her da! Så søt..
Ja det sink huset er jeg ikke sikker på prisen på enda men tror mellom 400-500 en plass og sink tallene har jeg også!!
Ha en nydelig tirsdagskveld du og dine!
Klem!

Fjordheim sa...

Kan tenke meg det var en koselig dag. Og den adventskalenderen var nydelig. Men hva legger en i slike små skuffer?
Det ligger en hilsen til deg på bloggen min.
HA en flott dag :)