onsdag 10. desember 2008

Julekort , fortsettelsen...

Tusen takk for den positive responsen på julekort bildet, kjempegøy og koselig med feedback.

Men jeg tenkte jeg måtte oppklare en liten sak...
Jeg har ikke lagd slike stjernebøker til alle altså.

Det var bare til våre nærmeste.


Familie litt mer ut i "pereferien" og venner får denne utgaven...

3 kort i ett, og ikke min ide. Nok en gang har jeg vært copycat, hermet etter kortet jeg fikk av Belinda da Vegar ble født.
Skulle forresten lage innlegg fra da hun feiret 30 års dagen sin sist lørdag, men bildene ble så dårlige, synd for den bord-oppdekkingen skulle dere sett.
Får håpe hun lager et lite innlegg selv:-D



Hvis jeg skulle lagd stjernealbum til alle måtte jeg ha startet for et halvår siden og stuen ville sett ut som dette hver natt....!!
Medaljens bakside kan man si ...kremt..
Men vi koser oss ikke sant Merethe? hehe..




Ikke alle bildene var like velykket, men noen ble blinkskudd til tross for at det ikke gikk som planlagt, jeg synes vertfall dette var så festlig..lo godt da jeg fant dette blant alle bildene.

Så her er det skikkelig forskjellsbehandling hehe..

Ha en forsatt fin uke kjære bloggdamer!

15 kommentarer:

Christinas låvebutikk sa...

Du er bare helt utrolig!
Kjempefine julekort med helt sikkert mye arbeid bak!!
Ha en strålende dag!!

Hjerterom sa...

Hei:)
Kjempefine julekort du har laget!!
Det stjernekortet er et mesterverk:)
Flink du er..

Siw

Mitt hvite hus sa...

Disse julekortene er det lagt ned mye arbeid og omtanke i til motagerne. De kommer nok til å bli kjempeglad=) Superflink er du=)
Klem Kerstin

mali-mo sa...

For noen kjempeflotte juleort du har laget! Fine bilder av noen skikkelih skjønne unger. Herlig det kortet hvor ikke alle englene dalte ned i skujl, da måtte jeg flire litt ja ;)

Håper å få julepakken din avgårde imorgen, idag er det aaaaltfor travelt her ;)

Ha en fin dag!

Tara sa...

fyttikatta...for noen skjønne kort!!!
du må jo ha brukt ganske mye tid på dette???
jeg er mega-imponert...hadde jeg fått så flott julekort i posten, hadde dagen vært redda!!!
skikkelig eye-candy:)))

klem tara...:)

Fjordheim sa...

Koselige kort. Ja det må være mye arbeid med å lage stjernekortene.
Koselig å få de kan jeg tenke meg.
Ha ei fortsatt fin førjulstid :)

Fjordheim sa...

Hadde jo en utfordring til deg på bloggen min :)

Prinsesse Elin sa...

Kjenner til det rotet. Slik roter jeg hver gang jeg syr! Skjønner du nå hvorfor jeg rydder og vasker hver dag??? Å når jeg endelig er ferdig så er jeg så trøtt at jeg vil bare legge meg. Ergo. Rydding hver dag. Men rotet ditt var vel verd. Kortene er noe av det nydeligeste jeg har sett:O)

rod i hob sa...

Hjelpe meg!!
Desse kortå va jo og kjempestilige! Så flinke du e!!
Eg hadde sett lika stor pris på dette kortet som stjernekortet :-)

Frk Mille sa...

De var jo veldig flotte de som de andre også skulle få. Ligger mye arbeid bak de også ser jeg. Så flink du er.

-Mitt lille rede- sa...

Hei!
Wow, imponert jeg! Veldig mange fine kort og bilder av ungene dine. Så flink dere er :-)

Belinda Renee sa...

Haha.. flira høyt for meg selv her av bilde hvor Vegar sklir ned og Martin tar helt av.. Haha..Skikkelig godt bilde c",)

Så du fikk Tuva til å bruke vingene lell? Det ekke verst c",) Du har lagt ned noe arbeid i de korta adine ja, tar tid det der.. Jeg og har laga ørten og førti kort med variabel innsats . . De siste som jeg har glemt bort blir ganske så lettvinte ja c",) (Jostein sine gamle tanter og onkler) Men men.. Koselig uansett å få kort da..

Var innom deg på torsdagen men da kan det hende du sov et lite minutt.. Var bare innom med skjorta til Vegar, men det fikk du sikkert med deg etterhvert. :-) Vi må nå prøve å treffes en dag til uka. Randi snakka om at vi skulle få komme dit, men fikk aldri noe svar på hvilken dag det ble..
Jaja.. vi snakkes Duracell :-)

Tulipaner og krystaller sa...

Hei og god lørdagskveld.

Takk for koselig kommentar.
Må bare si meg enig med alle andre, og si at jøss for noen flotte stjerne kort. Nydelige er de. Flotte de andre kortene også. Fin stue også selv med kort produksjon. Ha en fortsatt produktiv og flott førjuls tid. Og ja, når Christina har ekstra åpningstid for handle gale kvinnfolk, da må man bare støtte opp. He he.

Ha en fin kveld.
Hilsen Marit.

silje-sin sa...

Så utrolig flotte julekort du lager! Begge utgavene var kjempeflotte! Ønsker deg en fortsatt fin adventshelg:) klem fra silje.

Bergheim sa...

Tusen takk for kommentar i bloggen min. Godt å se at flere enn meg har kaos rundt seg. ha en fortsatt fin adventstid. Det ligger en gave og venter på deg i min blogg