onsdag 3. desember 2008

To skrepper som scrapper...

hehe..kunne ikke la være, litt ordspill ;-D


I natt har Merethe og jeg kost oss med å lage stjernebok, ble ikke ferdig men kom godt i gang.
Vanskelig å dekorere sidene når en mangler bildene som skal på.
Må få fremkalt julekortbildene vi har tatt, tenkte bruke de i boken/kortet.


Dyp konsentrasjon og tungen rett i munnen ;-P



Har du lyst til å prøve så finner du oppskriften her:
Stjernebok

Holder også på med en annen julekalender, eller helårskalender om du vil...i ekte Tildastil ;0)


Men klarer ikke bestemme meg for hva jeg skal ha på toppen...

Litt stæsj her og der....

Bitt av scrappebasillen vi også.

Merethe ruslet hjem 06.00 og jeg har enda ikke sovet. Men nå er vesla på skolen, og de to minste sover så nå skal jeg ta meg en aldri så liten høneblund.

Ha en super onsdag alle sammen!



8 kommentarer:

tinemor sa...

He, he
Nattranglere!
Jeg er nok også mest kreativ om kvleden og natten, og må nok inrømme at det til tider blir lite søvn...
Flinke dere har vært!!!
Sov godt
Klem

Monika sa...

Heisan - håper du får sove litt i dag no da :-)
Fint var det iallefall
Eg kan også finne på å sitte til langt på natt - men kor bra det er neste dag kan vel diskuteres
Men veldig koselig
Smil fra monika

Anne-Berit sa...

Kvelden og natta er mi tid også,kommer meg "aldri" i seng.Så flott den stjerneboka var,så flink dere er,og så gøy å være to med sånt.Håper du har fått en god blund.Ha en flott dag!

bb's forunderlige verden sa...

Kjempe fin stjerne-album, et sånt må jeg bare få prøvd å laget meg. Skal nok prøve å lage meg en slik kalender av fyrstikk-esker også, den er rå kul. men det er vel litt forsent for i år, men kan jo lave meg en til neste år. Kjempe fin blogg du har, ska komme innom oftere her :)

Anne-Berit sa...

Hei,det er noe til deg på bloggen min!

Anita sa...

Dere er skikkelige nattemennesker! koselig da! Også så masse fint som dere lager! Skal utvide min scrappe karriere til neste år, er så moro! men nå om dagen er det fullt av annen aktivitet! Kos deg og sov godt!

Anita sa...

Dere er skikkelige nattemennesker! koselig da! Også så masse fint som dere lager! Skal utvide min scrappe karriere til neste år, er så moro! men nå om dagen er det fullt av annen aktivitet! Kos deg og sov godt!

-Mitt lille rede- sa...

Heisann, og takk for kommentar om julebildene. Ser du er en nattrangler du også, hehe, vi passer nok bra til å jobbe natt ;-)
Så flinke dere har vært da! Gratulere så masse med gutten, kan rett og slett ikke huske om jeg har gjordt det. Har hatt litt bloggpause, men har vært innom noen av dere med jevne mellomrom :-) Kjekt å høre at det gikk så bra.

God helg!