lørdag 6. desember 2008

Jeg har fått denne awarden fra Anne Berit og Astrid, kjempekoselig at dere vil gi den til meg. Bloggen min er ikke oppdatert så ofte jeg skulle ønsket og jeg er ikke "flink" nok til å legge igjen noen ord til alle dere flotte bloggere, så jeg setter stor pris på at dere ikke glemmer meg lell.
Det er alltid vanskelig å bestemme seg for hvem som skal få den av meg, er så mange som jeg synes fortjener den.
Trøsten er at enten så har mange allerede fått den, eller så får de den til slutt av noen andre;0)


This blog invests and believes the PROXIMITY- nearness in space,


time and relationship! These blogs are exceedingly charming.


These kind bloggers aim to find and be friends.


They are not interested in prices or self-aggrandizement.


Our hope is that when the ribbons of these prices are cut,


even more friendship are propagated.


Please give more attention to these writers!


Deliver this award to eight bloggers who must


choose eight more and include this cleverly


written text into the body of their award.






"Denne bloggen invisterer i og tror på NÆRHET


- nærhet i rom, tid og forhold!"


Disse bloggene er usedvanlig sjarmerende og søte,


og formålet er å finne og være venner.


De er ikke opptatt av utmerkelser eller selvhevdelse.


Vårt håp er at når båndene på disse utmerkelsene er kuttet vil


enda flere vennskap ha forplantet seg.


Vær vennlig og gi litt ekstra oppmerksomhet til disse!


Gi denne awarden til åtte bloggere som igjen må velge seg nye åtte.


Inkluder denne teksten i overskriften på awarden deres"

Så jeg gir den videre til
Tante Julie
Herlig blogg med festlige innlegg og masse humor, sjekk ut flotte kjøkkenet hennes!
Mias landliv
Blogg stappfull av inspirasjon og nydelige bilder, få lager tepper som denne damen!
Huset med det rare i/Anki
Koselig blogg av ei trivelig dame, litt opptatt nå i disse førjulstider hun også, men nyt hennes tidligere innlegg og bilder;0)
Bo med barn
En annen flott blogg, herlige bilder og nettbutikken hennes bør du besøke!
Tines kreative hjørne
En annen blogg som er på min faste snoke-runde, lager mye nydelig og viser fine bilder av sitt koselige hjem og flott nystartet butikk.
Anna Lisa`s hjerteblogg
Flotte damen som byr på seg selv og sine, koselige og nære innlegg og bilder.
En ekstra klem til deg i sorgen over mormoren din!
Emmeline
Flott blogg med kjempebra innlegg, full av snert og humor.
Hadde julekalender i fjor, et innlegg hver dag.
I år er det jakten på den blå julen. Alltid kjekt å besøke denne damen.
Prinsesse Elin
Vår alles Duracell kanin, damen som kan lage alle figurene fra Tildas julehus, samtidig som hun danser bøtteballeten hjemme, skrive 3 innlegg og jobber i skolehuset.
Hun har nå funnet ut hvordan få døgnet vare lengre, hun glemte bare at folk flest har halvparten av energinivået hennes og trenger litt flere timer søvn hehe..
Anitas
Da har jeg visst valgt en for mye, men måtte bare ha med denne damen også. Alltid en glede å besøke denne damen, flotte innlegg med nydelige bilder. Og alltid koselige hilsner å finne når hun har vært på besøk:0)

Klem fra ei som setter pris på dere alle.


7 kommentarer:

Julies sa...

Nemen - så hyggelig at du tenkte på meg, da ! Mange takk skal du ha !

Anne-Berit sa...

Selvfølgelig glemmer vi deg ikke om du ikke har tid å blogge hver dag,men blir du lenge borte,så kommer vi til å etterlyse deg,hihi,tuller bare,men det er alltid koselig å være innom hos deg.Ha en fin kveld!

Anna Lisa sa...

Tusen takk Aina for den fine utmerkelsen du delar med meg. Og for gode ord til meg. Det varmar slik i ei vanskelig førjulstid for meg. Tusen takk
Klem

Anita sa...

Tuuusen takk! veldig koseig med awarder, og når det følger sånne fine begurnnelser med er det topp! Tuusen takk!! Kos deg i kveld, du nattens dronning;0) Klemmer fra Anita!

tinemor sa...

Tusen tusen takk!
Jeg tar i mot den med åpne armer, og legger den ved mitt hjerte.
-Blir så glad for slikt
Stor klem

♥ Stines hverdag sa...

Gratulerer med utmerkelse, det er deg vel unt!
Ha en fin uke!

Mia sa...

Kjære Aina, tuuusen hjertelig takk for denne awarden! Jeg setter stor pris på at du tenkte på meg, ville gin den til meg og for dine koselige ord om bloggen min. Jeg beklager at jeg ikke har takket før, men det betyr ikke at jeg ikke setter pris på awarden (bare at jeg er litt treg...)