mandag 22. desember 2008

Awarder fra Beate.

Jeg har fått ikke mindre enn 3 awarder fra Beate med bloggen BB`s Forunderlige Verden
Tusen takk, det er alltid like koselig å bli satt pris på og få utmerkelser.
Nå er det en smule travelt i disse førjulstider for meg og andre.
Så jeg tar den lettvinte løsningen og kaller dette en julegave til DEG som er innom meg;0)


The rules for this award:

1. The winner can put the logo on his/her blog.

2. Link the person you received your award from.

3. Nominate at least 7 other blogs.

4. Put links of those blogs on yours.

5. Leave a message on the blogs of the people you've nominated.



The rules are like this:
1. Put a link on your blog from whom you got it.
2. Give it to 5 new blogs ( which in their turn have to give it to 5 new blogs )
3. Put a link on your blog to those blogs you give it to.
4. Give the blogs you give the award to a note that you have given them this award.
5. Write 5 things you are addicted to.

5 ting jeg er avhengig av:
1.Sjokolade!!
2.Kaffe.
3.Hobbyer; lese, brodere, male, tegne, scrappe og sikkert mye mer.
4.Grovt brød.
5.Familie og venner..burde stått først hehe...

Nå må jeg fortsette rydde og ellers juleforberedelser her.

Ha en fin mandag!

2 kommentarer:

Mitt hvite hus sa...

Gratulerer med alle de flotte awradene=9

Det er deg evl undt, kos deg litt i julestresset også09
Juleklem Kerstin

♥ Stines hverdag sa...

Gratulerer med flotte utmerkelser! Det er deg vel unt!

Ønsker deg en fredfull og koselig julefeiring!
Klem fra Stine