fredag 30. november 2007

Svigermors drøm eller omvendt?

Tror ikke jeg er den verste svigerdatter å ha, men jeg vet vertfall at jeg er STORfornøyd med min hjertens kjære`s mor, kunne ikke fått en bedre.
Mye av grunnen kan jo være at vi liker mye av det samme...snakk om å finne mammakopi hehe... Nå i helgen skal vi i bursdagselsskap hos henne, og vi lurte litt på hva vi skulle finne på i gave. Kort og greit fant jeg noe jeg ville likt å fått i gave selv og kjøpte det til henne, håper hun liker det like godt som meg nå da:-)

Oppbevaring er jo viktig ikke sant, og disse kan en jo putte alt mulig oppi, det var et sett på 3 stk. Jeg hadde jo så lyst på de selv, syntes derfor jeg var veldig lur som beholder en selv og heller supplere med litt småstæsj:0D



Vi samler på glans!! Så noen nostalgiske glansbilder blir nok godt mottat, hun samler også på servietter så da måtte jeg jo kjøpe noen med nostalgisk jul, litt klistremerker og en kopphånduk som passer til julen fikk jeg også slengt med. Skal finne noen fine lys og så er gaven klar.




Har en del andre saker jeg skulle ha vist dere men har ikke fått tatt bilder ennå, vi får se om det ikke blir i morgen..den som venter den får se;0)
Nå er det siste innspurt med helgevask før vi koser oss med biff, snop og Idol.

Ønsker dere alle en koselig helg, håper dere er i rute med adventspynt og julekalendere.

3 kommentarer:

Nina i Paradiset sa...

Da har jeg bladd meg gjennom hele bloggen din av to grunner!

1. Elsker oppussing og hvitmaling, og syns du har en spennende blogg.

2. Prøver desperat å kartlegge bosted fordi jeg er veldig nyskjerrig! ;)
Ut fra utsikten i soverromsvinduet deres, tenker jeg ett sted mellom Røbekk og Kleive! :))

Hilsen Nyskjerrige Nina!

PS jeg er fra Hoem, og kjenner godt de karene som driver å kjører hus rundt omkring i fylket!
Ha en riktig flott helg da!

Aina sa...

hei Nina.
Koselig at du finner bloggen min spennende nok til å bla igjennom hele da, her er det litt av hvert kan man trygt si;-p
Du tipper ganske så rett, jammen godt gjort...Innflytter fra nordmøre, skulle bare bo her mens jeg gikk på sykepleien men trivdes så godt at vi ble(og mannen min er jo fra Molde så vi har fam.hans nærmere sentrum)

Må inn og se på din blogg nå, nyskjerrig jeg også;-)
Klem!

Anonym sa...

søøøte gaver Aina, du er bare superkoselig et vesen!!!
Håper du nyter denne søte førjulstid, og kjenner jeg deg rett kommer det mye spennende på bloggen din etterhvert ;)