lørdag 3. november 2007

helg igjen

Den ene helgen avløser den andre, hvor blir det egentlig av ukedagene? I dag har jeg vært i Kristiansund og kjøpt noe jeg har hatt lyst på lenge. Skaffet meg litt arbeid...malejobb! Skal legge ut bilde når jeg er ferdig, så dere får vente litt;-)) Og det er forresten så kjekt med kommentarer og hilsner, dere skal vite at jeg setter pris på de.Ønsker dere alle en koselig helg!


Vinterkulden (mest hustrig regn og blest) er i grunn kos den, så lenge den holder seg ute!

5 kommentarer:

Vangen sa...

Ja ukene går utrolig fort. Akkurat nå syns jeg det er ganske deilig,bare 4 uker til juleferie!;)
Har du fått ny ovn? Er ikke sikker på om jeg har sett den før?
Skal på kino vi nå, se Rattatoui eller hvordan det skrives;)

Aina sa...

hallo? Den satt vi jo inn i 2005 ;-)
Ble ikke noe kino på oss i dag men det ble varmepumpe, så her er det godt og varmt ja.
klem!

Zizzi Molde sa...

Hei du, så kjekt med en tur til Kristiansund da. Det har vi lissom hatt en tradisjon på før jul, for å handle julegaver. Men i år tvilser jeg på at det blir, hektiske dager på jobb, og sykdom i familien. Da er det greit å drive egen butikk, slik at man legger alle gavekjøpene dit. Ha en fortsatt fin helg!Vet ikke om jeg svarte på det på forrige innlegg, men ja, det var det hvite vitrineskapet,ja, og tror du jeg gleder meg til å få det i hus? Klem!

Hilsen fra landet sa...

Spennende med maleprosjekter - har noen av dem innimellom jeg også! Gleder meg til du oppdaterer videre. God helg!

Aina sa...

Det får bli en kosetur i badeland etter jul heller da vet du:-) Gave fra Kid er jo ikke å forakte, mye fint der ja. Ja, tittet på det selv, det blir nok kjempefint. Ha en fin søndag med familien:-)
Klem!

Landliv: Ja, maler for harde livet her hehe..Vil få det unnagjort, helst i går:-)) God søndag til deg!