tirsdag 2. oktober 2007

Loppemarked 2

Fant jo mye rart på loppis i helgen, skrammel sier mannen min!
Her er noe...

Skitten vase



var av krystall, og ble jo søt med de dumme rosene som mannen min fikk på bursdagen sin, de hang med hodene etter en time og sprang aldri ut!

skål med stett og en gladioluskvast



Til å ha telys i?


Til kubbelys eller annen pynt


Var bare så søt!


Hmmm lysfat?



Skal bli helt hvit


Til bokhyllen


Til miniatyrbroderiene mine









Vesla løp rundt med penger som brant i lommen og kjøpte litt av hvert hun også, denne kjøpte hun til meg(tror det er en vase men opp ned kan den "passe på" ringene mine)



Kjøpte en del lamper og annet dill også men det kan vi vise senere!




Fant til og med en litt ødelagt kurv bak Elkjøp der en slenger ødelagt elektriske saker, pytt pytt, med et trekk inni blir den kjekk skittentøy- eller leke-kurv

2 kommentarer:

Vangen sa...

Grattis med ny blogg:) Virker enklere ibruk denne syns jeg.
Så mye fint du fant på loppis da! Likte veldig godt det sølvfatet, og hånda virket veldig kjekk:)

Aina sa...

Ja, fornøyd med det fatet, mamma likte også det.Oppsettet på den andre bloggen var egentlig like enkelt som her men det blir vel denne jeg vil bruke framover.