torsdag 11. oktober 2007

Barnas dag?

Foruten halloween party-planlegging http://ainasfagerheim.blogspot.com/2007/10/halloween-party.html, har vi spilt nytt spill i dag, Littlest Pet Shop. Enkelt i bruk, lett for både liten og stor. Og så er de jo søte disse figurene da;-)




Fikk også endelig sendt avgårde brev og klistremerker, kjedebrev for småttisene, men morro da-Klistremerkeklubben:-)

Vi skal ha barnedåp 18 november og jeg planlegger litt der også, har fått bestilt lokale og koldtbordmat, har en stor familie men liten stue skjønner dere. Vanligvis synes jeg det er gøy å lage invitasjonene selv men syntes disse var så skjønne at jeg får heller kose meg med hjemmelagd bordkort og bordpynt.
Litt mørkt dette bildet, men er ikke så lett midt på natta og lyssettingen er heller dårlig!


Har noen snille venninner som har tilbydd seg å lage kaker men jeg lurer på om jeg klarer lage en selv, se hvor fin denne var:

Det var alt for i dag..ehm natt. Ha en fin oktober torsdag, og legg gjerne igjen en kommentar, vil gjerne ha tips om dåp og halloween feiring, og hva dere ellers har på hjertet!
Klem fra Aina :-)

4 kommentarer:

Anne sa...

Takk for trivelig melding på bloggen min da.

Ser at sykepleierutdanningen i 1932 var like ille som tapeten i 1970....

Anonym sa...

Hei, fant deg via anemones blogg. SÅ kjekt at det er andre fra molde innom her da, trodde jeg var "den enseste" som drev med blogg. Mye spennende du viser frem, linker deg jeg, så jeg finner veien tilbake, okay??

Vangen sa...

Så flink du er. Blir sukse bland småjentene med Halloweenparty!
Den blå hjeterkaka var søt da. Passet godt til en liten prins:)

Aina sa...

Anemone: Den var god, både utdanningen og tapeten er heldigvis fornyet og forbedret ja;-))

Anki:verden er liten, morsomt dette, nå er vi vertfall to, og det er vel flere også tenker jeg. Alltid velkommen hit så det er greit ja.

Flink og flink fru blom, men jeg synes jo det er gøy da. Søt kake ja, verd å prøve, men jeg lurer på hvor jeg får tak i slik fin blå konditorfarge? Noen som vet?