mandag 8. oktober 2007

Før og etter bilder del 1!

Jeg synes det er så gøy med før og etter bilder, tenkte jeg kunne dele noen av mine med dere, synes det har blitt gode og store forandringer i huset vårt.

Gangen 1.etasje:
Før, da vi flyttet inn i 2002:


Samme vinkel, men fra 2007:



Lillegangen 1. etasje:
Ved brannmuren 2002:

2007:

Mot Tuva`lekerom:

2002:

2007:






Wc 1.etasje:

2002:

2007:



Digger disse lubne damene fra Lysgården på Skaret!
http://www.skarstua.no/


Badet 2.etasje:

Det var et sørgelig syn, ikke bare knøttelite men så ille ut!


2002:




2007:


Vi fikk låne et veggfast stellebord av snille Merethe, og som dere ser er det mye rot en kan gjemme der hehe...Greit å ha når det ikke er plass til skap eller stellekommode!




Jeg kan faktisk sitte på do med en fot i badekaret, en fot på gangen og samtidig vaske hendene -slå den dere!! ;-p



Det ser jo mye bedre ut, men er jo fremdeles like lite, så gjett om jeg gleder meg til stort nytt bad med varmekabler og boblebad!

Ingen kommentarer: