fredag 5. oktober 2007

Litt av hvert...

En oppdatering på badet vårtEhmm ja, her skal badekaret stå....


Uten mat og drikke duger helten ikke, tomatsuppe til middag-lettvint!

Sommeren er virkelig over, tok inn den siste rosen som har trosset regnværet. Karen Blixen, så nydelig men akk så sårbar for regn.






Og til slutt min lille flause, nesten så jeg ikke burde fortelle det men gjør det alikavel. Handlet hos Annas rom, i nattens trøtthet tenkte jeg Sverige og derfor toll. Handlet lite enda jeg hadde lyst på mer for jeg ville unngå tollavgifter. *rødmer* Det må være ammetåke! Men kjempesøte de forstøverflaskene og telysholderne da. Luktet godt hele pakken av lavendel hun hadde lagt i ,og to søte blå fineer hjerter lå der også som en liten overraskelse. Takk Anniche:-)


Ingen kommentarer: