lørdag 24. mai 2008

Utfordring.


Fra Tulla i skogen.

1.Hvilke tre navn går du under?
*Aina
*Mamma
*Deres konelige høyhet...mannen min vet å få sagt det innemellom;-P

2.Tre ting som skremmer deg..
*Ondsakapsfulle og syke mennesker som gjør andre vondt.
*Tanken på at ulykker og sykddommer kan ramme de jeg er glad i.
*Bilkjøring

3.Nevn 3 ting du ofte/helst har på deg.
*Klær.
*Mobil
*Lommebok

4.Tre sannheter om deg selv.
*Ville hatt støv på hjernen hadde jeg ikke vært så makelig anlagt.
Ryddete sier mannen min;o)
*Ganske vimsete og distre, men kan huske de mest idiotiske detaljer.
*Tålmodig og tåler mye , og evig optimist.

5.Tre ting du gjerne vil ha..
*Lottomillionene, så jeg kan realisere våre og familie/venners drømmer
*Stort drømmehus, med hage og garasje. På flat tomt!
*Lykkelige barn, familie og venner.


Tror dette er en veldig forkortet og lite detaljert liste om meg, men meg i grove trekk da hehe...

Denne utfordringen skal jeg gi videre, men jeg har ikke hatt tid til å se hvem som ikke har fått den. Får se om jeg finner noen etter hvert:0)

7 kommentarer:

Christinas låvebutikk sa...

Kjempe gode svar!
Dere nyter vel solen dere også. Nydelig!
God helg Aina!!
Klem!

Anne sa...

Morsom lesning. Fikk den utfordringen fra Trine jeg da, og den bare må jeg vel ta sikkert...

Anna Lisa sa...

Artig å lese svara dine:)
Då veit eg litt mer om deg enn eg visste fra før :)
Ha en fin lørdagskveld.
Klem

Tulipaner og krystaller sa...

Hei og takk for tipset.
Da skal jeg se om de har i rett str.
Flotte svar på utfordringen. Er ikke så fornøyd med mine svar, men det er nå slik jeg engang er:-)
Flotte bilder fra hagen din. Kroken med platting ser kjempelun og koselig ut.
Jeg har ikke begynt i det lille jeg har av hage ennå. Syns det har vært så dårlig vær, at jeg har ikke hatt lyst å begynne. Men når kribler det litt i fingrene etter finværet vi har hatt i helga.
Takk igjen og ha en flott uke. Klem Marit.

Tulipaner og krystaller sa...

Forresten...gleder meg til å se resten du har handlet to av.

Zizzi Molde sa...

Og gud hjelpe meg så sunn vi er :-) Typisk at jeg måtte treffe din bedre halvdel akkurat der da, når jeg skeiet ut med noe annet enn brødskive med eplegele....
Spent på hagemøblene dine jeg, blir det bra?
Jeg har forresten hentet meg noen nye maleproskjekt i dag, trenger MYE pågangsmot.....

mali-mo sa...

Så moro å lese litt om deg! Kjempekoselig å få vite litt mere om dem man blogger med synes jeg. Det der med flat tomt måtte jeg flire av, kunne skrevet det sjøl! Hadde jeg hatt hest hadde den hatt to korte og to lange bein for å klare å beite ute i hagen her. hehe. Ønsker deg en ny fin uke!