lørdag 10. mai 2008

Siste shoppingraid..

Da jeg var så sein med å få avgårde premien etter konkurransen jeg hadde, fant mannen min ut at jeg like gjerne kunne droppe postleggingen og heller levere gaven selv.
Det var ikke meg imot, mon tro om han ante konsekvensene...
Fikk handlet litt, kunne tenkt meg alt i Christinas butikk, men lottomillionene lar fremdeles vente på seg.

(her er forresten de lekre lysene jeg kjøpte i syden)

GreenGate får en jo aldri nok av, og denne gangen fikk jeg et akutt behov for det blåprikkete serviset. Lekkert ja?

Da jeg allerede var i det blå hjørnet fant jeg ut at jeg skulle henge opp de gamle gardinene mine, men det er jo heeelt feil blåfarge!!
Lurer på hvor jeg finner Greengate-blå kjøkkengardiner?
I dag var vi på en liten bytur, skulle ha et par klapp stoler til de nye hagemøblene vi kjøpte her forleden, kom hjem uten stoler, men med nye hagestolputer og....jo nettopp; kjøkkengardiner!

Er det ikke typisk, har lett lenge etter gardinene som hører til en av favoritt dukene mine(den du ser på bordet).
Fikk beskjed at de var utgått og hadde gitt opp håpet.
I dag fant jeg de og da måtte jeg selvfølgelig kjøpe de;-P
Så da spørs det om gamlegardinene må ned igjen...og jeg som er så glad i å stryke..*sukk*

Ops, sporet litt av her...det var shoppingen fra i går ja.
Samler jo på Claire White fra før, og kunne ikke motstå denne lille skålen og den sukkersøte skjeen. Har jo kjøpt slike skåler fra før men de var større.
Tror det vil passe fint i et veggskap jeg skal ha på stuen. Så får det blå pryde kjøkkenet enn så lenge;0)

Litt mer dill, fikk også kjøpt til de to knottene som manglet på en kommode jeg har malt, muligens jeg kan legge ut bilde av den sammen med bilde av nye kjøkkengardiner, får bli morgendagens innlegg!


Og snill og raus som hun er, fikk jeg disse med, ikke verst med bonus-pynt når en handler...slikt liker vi:0)

Håper dere alle har en fin pinse og tar dere tid til å titte innom meg;-D

Stor helgeklem til dere alle!

6 kommentarer:

mali-mo sa...

Velkommen tilbake fra ferie! Det var jo trasig at du var blitt syk da...men nå er du heldigvis pigg igjen?

Nydelig Green Gate du har kjøpt deg! Har akkurat fått meg noen deler jeg også, og syns de er så vakre og sommerlige i farger og mønstre. De rød-hvite skålene dine ønsker jeg meg! Tenk deg dem fylt med jordbær, eller nyplukkede blåbær med melk og sukker...mmm!

Prinsesse Elin sa...

Vi hadde også en bytur men med både prinsesse og mann på slep fikk jeg jammen ikke shoppet så mye.
Det ble noen rosekoper og kjøkkenhåndklær. Jeg var på jakt etter Green gate men fant ikke en eneste butikk som solgte det. Jeg ønsker meg også sånn et servise. Dette er nydelig. Får se nå til sommeren. Plutselig så har kjøkkenskapet blitt fyllt opp av sånne tallerkener og kopper med skål og man skal ikke se bort ifra at det kommer mer green gate inn i kjøkkenskapene for bollene er også helt herlige.
Ha en fin søndag. Masse klemmer fra Elin:O)

Linda sa...

Hei Aina!Seer dere hadde flotte dager i syden.Men en har det jo ikke så ille her heller, med sol fra morgen til kveld.Flotte Green
Gate servise.Herlig skål og skje.
Ser du har fått knotter med polkadotter.Godt å høte at forkjølelsen begynner å slippe taket.God pinse!Hilsen Linda :))

Lene sa...

Hei, Aina :)

Ojojoj.. Så masse flott du har funnet deg :) En svært så lønnsom tur, med andre ord :) Og så sååå skjønn attpågave du fikk med :) Heldiggrisen som har låvebutikken i overkommelig avstand :)

Og så så godt at du er på bena igjen etter influensaen. Vi ble faktisk også syke da vi kom hjem fra sydenturen i mars. Merkelig, det der. Men så moro å se bilder av sjønningene på tur :) Til og med Oslo og operahuset. Vistår akkurat på farten og skal innover til Oslo nå - og måå selvfølgelig se operahuset helt ferdig, vi og :)

Ha en strålende dag :)

klem fra øst :)

Heidi og Cathrine sa...

Aåå så mye fint du har kjøpt hos Christina. Ut fra bildene hun viser fra Låvebutikken ser det ut til at det er masssssse lekkert der. Sikkert ikke vanskelig å få svidd av noen kroner der vil jeg tro;o)Jeg har også en del Green Gate i min butikk, men ikke serviset i lyseblått. Det spørs om jeg ikke må legge inn en ny bestilling....Det er jo bare sååå flott.

Ha en fortsatt fin pinse :o)

ChatrinesLiving sa...

Så masse fint!
Og green gate, ja det er en favoritt hos meg også!
Skulle vært i nutikken til christina jeg også! Men... den ligger litt langt unna ja..

Ha en finfin søndag!
Klem fra chatrine:)