fredag 16. mai 2008

Kreativ award


Jeg fikk denne awarden av Elin, nå er jeg en smule forsinket med innlegget så det er mulig de jeg gir den til allerede har fått den, men pytt pytt.

Anki: Du er jo kreativ som balanserer mange baller i luften, ordner i hjemmet, både ute og inne, jobber fletta av seg og stiller opp for familien og vennene sine, og oppdrar tvillinger.
Samt har tid til kaffebesøk hos meg og arrangerer middagselskap. Hatten av for deg min venn:0)

Bo med barn: Litt av samme grunnen, flott blogg, tar seg av familie og går skole, jeg vet selv at en må være kreativ for å få det puslespillet der til å gå opp.

Tulla i skogen: bygger på og renoverer huset, har mange flotte unger, samt en må jo bare være kreativ når en kommer på å tapesere kjøkkenet med tapet og Dobbelsidig teip!!:0)

Jeg kunne ha gitt denne awarden til flere,
det er vel egentlig typisk en interiørblogger å være kreativ, er dere ikke enige?


Nå må jeg dille videre, her skal det også komme gjester i morgen, bunadskjorter skal strykes og kaker bakes. Men først er det en tur til byen, svangerskapskontroll;0)

Ønsker dere alle en super 17.mai helg, håper det blir flott vær, rørende unger i finstas med munnen full av is og veivende flagg.

Hipp hipp hurra!

6 kommentarer:

Bo med Lena sa...

Tusen takk :)) Det var gode ord å ta med seg!

Ønsker deg og dine en flott 17-mai feiring.

Klem Lena

Zizzi Molde sa...

Tusen tusen takk, kjære deg!!!!!
Vet du, jeg hadde SÅ dårlig samvittighet for at jeg ikke hadde roen (eller var det tiden??) til å sitte lengre hos deg år jeg var der, at jeg har hatt det ondt med meg selv! Den oppdekkingen da :-) Jeg lover, jeg skal komme sterkere tilbake!
Og tusen takk for sterke ord fra deg til meg, det var utrolig kjekke ord å ta med seg.
Håper dere får en fin 17.mai, og vi ses om ikke alt for lenge.

Klem fra meg

Prinsesse Elin sa...

Du må også ha ein fin fin 17 mai. Kose deg masse, spise uhemma med is og spise så mange pølser at du nesten sprekker:O)

Linda sa...

Hei Aina!Tenk å få en slik flott
Kreativ award,gratulerer.
Håper kontrollen gikk fint,alltid spennende det.Lykke til med kakebaksten.Ha en fin 17 mai.
Klem fra Linda :))

Merete sa...

Ønsker deg ei knallfin 17.mai-helg!! kos dåke masse :o)

Monika sa...

God 17 mai til deg og dine
det var ein fine award du har fått
:-)
Smil fra monika