søndag 11. mai 2008

Kjøkkengardiner!

Her er mine nye gardiner, synes de er superlekre, og enda finere vil det bli til sommeren når vi får skiftet ut vinduene. Overse persiennen som ikke passer til vinduet da vel, vi fant ut at vi kjøper heller ny etter vindusskifte, i tilfelle det blir noen forandringer.


Jeg fikk herr Fagerheim til å hjelpe meg å bære opp sittebenken fra kjelleren, ikke det lureste jeg har funnet på i det siste!
Nå husker jeg hvorfor den havnet i kjelleren i førstningen , den tar en del plass, så nå er babystolen til Martin alltid i veien hvis vi skal ha noe i kjøkken- eller kjøle-skapet.
Skrapet opp på mur gulvet og flekkete har den også blitt *sukk*

Men jeg skal male den igjen, og prøve andre løsninger på møbleringen, så blir det kanskje ikke så dumt.

Og her er kommoden jeg malte, med nye knotter, ble litt bedre enn kjedelig furukommode med treknotter.
Valgets kvaler blir bare å finne ut hvor den skal stå;-P


Det var siste nytt fra meg, nå skal jeg snart innom på jobb.
Mammapermisjonen er over og selvfølgelig har det skjedd mye nytt på datafronten så jeg må ha litt opplæring.


Klem fra nattens dronning;-D

10 kommentarer:

Tulip sa...

Heisan!
Søte gardiner!
Og den benken var jo bare rålekker. Skjønner godt du har fått din mann med på å bære den opp fra kjelleren...!
og blir det trangt på kjøkkenet har du kanskje et annet sted å plassere den? For fin til å stå i kjelleren, det er den iallefall!
Tulip

HildeS/Frøken Fryd sa...

Hei hei.
Koselege gardiner du har hengt opp.
Benken var jo knallfin, men skjønner at den tar ein del plass. Eg ønsker meg benk på kjøkkenet, men har ikkje funnet den rette enno.Kommoden vart skikkeleg fin med maling og nye knottar. Eg held på med maling av diverse møblar sjølv, og det er så kjekt.
Ha ei fin ny veke, og lukke til på jobb igjen:)

Lene sa...

Åååå, gardinene dine var bare skjønne!!!! Og ok - du skjønner hvorfor du en gang tok benken ned - men jeg skjønner veeeldig godt hvorfor du nå har tatt den opp igjen. Den er knalfin!! Skulle vel gjerne hatt!! Men du finner nok en løsning, som du skriver :)

Jeg kommer innom deg her i fulle farten, fordi jeg trenger din hjelp. Jeg har en pågående meningsmåling i forbindelse med mitt siste blogginnlegg. Blir kjempeglad om du har tid og lyst til å stikke innom :)

Ha en fortsatt finfin kveld :)

good klem fra Lene: )

Zizzi Molde sa...

Juhuuuuuuuu, it`s good to have you back. Når skal vi drikke kaffe? Jeg har fått ut hagemøblene, har du?

klem fra meg

tinemor sa...

Tusen, tusen takk for den flotte Bade-Tilda!!!!
Nå henger den så fint på badet mitt!

-Mitt lille rede- sa...

Hei!
Godt å se at du er tilbake, og dere har hatt det fint på tur ser jeg!! :-D Masse fine bilder!

Veldig fine gardiner og søt benk, og den kommoden du har malt ble god som ny og masse finere en furu ja-helt enig, jeg har også et par kommoder som skulla vært malt. Har MASSE som skulla vært malt igrunna...Jeg får vente til minsta har barnehage i august, lite overskudd og tid til slikt nå, *SUKK* ;-)

Ha en fin uke!

-Lene

Prinsesse Elin sa...

Du har fått en award fra meg:O)

Anne-Berit sa...

Hei,kjempeflotte gardiner,og duk i samme stil,lekkert!Syns benken var fin jeg,men skjønner den kan kreve litt stor plass,håper du får plass for den ihvertfall,den er for fin til å gjemme bort.Ha en flott tirsdag!

Lene sa...

Så nydelige gardiner og duk du hadde på kjøkkenet ditt! Skulle ønske jeg kunne Hardanger brodering for det er noe helt spesielt... Klem, Lene.

Zizzi Molde sa...

Hei igjen... Skal innover i morgen, holder på å flytte for beste, hun har fått fast plass på sykehjemmet. Jeg kan jo stikke innom deg etter at jeg har vært der, hvis det passer?? Gi lyd fra deg da :-)