lørdag 21. mars 2009

Lørdagshilsen!

Vi var i Ålesund mandag som var, herr Fagerheim var hos kirurgen som vurderte armen han opererte for en stund siden.
Desverre er den ikke blitt bra så i slutten av mnd. må han reoperere den.
Og så blir det den andre armen etter det, jeg kommer meg ikke på jobb med det første.

Gutta boys og jeg var på kafe og tittet litt i et par butikker, jeg kjøpte disse rammene. Helt enkle rammer, men med så gøyalt passpartour...men i rosa!!
Skal prøve male de blå i kveld, for babyråååsa blir litt vel feminint til gutta mine.

Jeg handlet også sko, flere par til meg, Martin og herr Fagerheim, ellers klarte jeg begrense meg;-P


Og så gjør jeg som flere i Blogglandia, dekorerer påske egg...det blir flere etter hvert, trenger mer trening og så var det gøy.
Nå er det Det store korslaget på tv, sammen med familien og masse snop.

Lørdagsklem fra meg.

8 kommentarer:

Unknown sa...

Nydelig rammer, og kjempefine påskeegg!

Så synd med en ny operasjon av en allerede operert arm!?

Ha uansett en fortsatt fin helg:)

Klem Linda

Mitt hvite hus sa...

Uff satkkars mannen din da..og deg også.. Nydleige egg du har pyntetO=)
Kos dere..Klemmer

Prinsesse Elin sa...

Måtte bare innom for å ønske deg en herlig kveld:O)

Nina i Paradiset sa...

Ja, det er ganske morsomt å dekorere egg!
Søte rammer da, og fargen passer meg utmerket! ;)

liven sa...

Flotte rammer og koselige egg:o)
Kjedelig med ny operasjon.....armene er man jo ganske avhengig av!!
Ha en fin søndag:o)

Anita sa...

Så koselige rammer! Og det ene egget ser veldig likt ut som det nyeste her;0) Bare att mine er hvite i bunn! Ha en flott uke! Klem!

Belinda Renee sa...

Heia..
Det blir ny operasjon igjen ja! SÅ kjedelig da.. Du får be han være flink til å ikke bruke armen for mye da. Det er sikekrt ikke så lett, men pålang sikt så vil han nok profitere på det.. (akkurat som om han ikke er klar over det.. haha)

Jeg reiser til Tønsberg i morra og blir borte i 2 uker. Når jeg kommer tilbake er dere kanskje smittefri igjen? Det hadde vært kjekt for da kunen vi ha treftes igjen etter akk so lenge.. hehe.. Ha en fin fin kveld :-)
Klem herifra

Fjordheim sa...

Så flotte de rammen var. De blir sikkert fine i blått. Nok ikke så populært med rosa når de blir litt eldre nei.
Har stor forståelse for at du ikke rekker å lage masse innlegg og legge igjen kommentarer over alt med syke unger og en mann med vond arm. Blir masse å gjøre for deg da. Ønsker dere alle riktig god bedring.
Håper dere får ei god uke :)