torsdag 27. november 2008

Hvor er jeg?

Bare hjemme, MEN jeg har fått lånt meg denne:



Denne damen øh..jenta lager de fine kortene, og jeg har fått låne stempel og diverse utstyr til å lage julekort og takkekort...så nå har jeg ikke sovet på 2 netter (maskinen har god hjelp i ungene, som også hjelper mammaen å være våken om natta)
Det er en Cuttlebug, som stanser ut figurer, alfabet og lignende.

Men hun og et par andre venninner kommer på besøk med ungene sine i dag, så da skal jeg levere tilbake utstyret, og da skal jeg prioritere bloggen litt
....tror jeg ;-D


Må forresten vise dere nydelige engelen hun lagde til meg i 30 års presang, kan mer enn å lage kort den jenta ja.
Tusen takk Belinda, den var så fin!


Håper alle har det bra slik som meg, selv om det regner og er skikkelig pyton vær!

Klem fra meg.

2 kommentarer:

Fjordheim sa...

For en nydelig engel.
Med slikt utstyr blir nok både julekort og takkekort flotte.
Gleder meg til å se resultatet.
Ha en flott dag og kos dere :)

mali-mo sa...

Hmmm, den der så veldig fiks ut, men jeg er no ikke helt med her...hva gjør den maskinen for noe sa du? For det er en maskin? SOm lager kort???!! Dette ble for avansert for meg, hehe, så du får vise frem noen fine resultater! Ha en fin dag!