mandag 22. oktober 2007

Mer jul..

Det nærmer seg jo jul med stormskritt og jeg skrev til miss.t om denne boken i en kommentar, tenkte jeg kunne tipse dere alle om denne:

Den heter Julens minner og er illustrert av Mona Lærum, en kjempekoselig bok der du selv skriver ned hva du gjorde hele desember,juleforberedelser i dagboknotatform. Kjøp den her!

Du kan skrive ned hvem du sendte til/fikk julekort av. En rubrikk for oppskrifter, en for hva en fikk av julepresanger, hva som var kjekt med året som gikk og huskeliste for neste jul. Det går jo an å lime bilder over rubrikkene hvis en ikke gidder skrive mye, eller synes det er for liten plass. Jeg bruker å stifte inn store bilder og julegaveliste. Limer også inn det bildet som blir brukt på julekortet hvert år.

Det er plass til å lime inn egne bilder, og en side om julens selskapligheter, og der julens gjester kan skrive en hilsen.



Den er full av fine tegninger av M.L. og det er plass til å skrive om mange julefeiringer i årene som kommer. Jeg synes det er koselig å lese i den hver jul, mimre litt over årene som har gått, og jeg synes den er fin å gi i julepresang.


Ja, hmm...dette var dagens lille reklamesnutt;-p

3 kommentarer:

Frk Mille sa...

Kommer helt i julestemmning av å klikke meg inn her. Tror kanskje du liker julen like godt som jeg ;)

Zizzi Molde sa...

Den var ikke dum. Har sett på den boken tidligere, og lurer på om jeg skal kjøpe den nå som ungene begynner å bli såpass store at del tar del i førjulstiden :-) Ha en fin tirsdag, hilsen fra meg!

Aina sa...

Frk.mille: Det var jo bra, julestemmning er koselig det,-og ja, jeg er veldig glad i julen :-D

Anki: Anbefaler den jeg, blir en liten tradisjon i seg selv. Og tirsdagen ble fin, masse kake i etterlag hos ei venninne:-)