torsdag 31. juli 2008

Takk og litt til !


Tusen takk
for alle koselige kommentarer og hilsner i går(dag), dere skal vite jeg setter stor pris på alle sammen.

Vi hadde en koselig dag, feiret med pannekakemiddag sammen med svoger, svigerinnen min og ungene, samt en av søstrene mine og yngstemannen hennes.

Tante May Liss fikk leke frisør med lillemann, faktisk 3 gangen han klippes!



Denne gangen ble alt kort, og han gikk fra snill-gutt frisyre til skikkelig rakkerunge-tøffingsveis.

I dag passet storesøster lillebror så jeg fikk satt en kanelsnurr deig, ble lettere sjokkert da jeg tittet inn på lekerommet ...der satt de på hver sin lekestol og koste seg.
Tjangset på at han ikke ramlet av mens jeg løp etter kameraet!




De hadde det SÅÅÅ kjekt og lo og pludret mens mammaen fikk dekt på bordet, må vise dere fine puten jeg kjøpte på Idè Skeidar også, skal liksom pynte opp benken på plattingen -men siden det regnet så fikk den gi farge til sofaen.

Kanelsnurrer og is til venninnene mine, vi er spredt over hele landet derfor er det ekstra stas rundt sommer og juletider når de er hjemme på besøk.
Nå har jo flere flyttet hjem igjen men Siri, Elisabeth, Marita og Rebekka...synes det er på tide dere vender nesen hjem til Møre altså!!



Nydelige sommerlige hvite roser kom naboen min med i dag, plukket fra hagen og passet perfekt til bordet dekket med mine favoritt kopper;0)
Takk, håper dere får en fin helg på festival.


I morgen er det atter helg, arbeidshelg for min del, men nå har regnet kommet så det er helt greit ;-D

5 kommentarer:

Prinsesse Elin sa...

Da ble det jo en perfekt dag jo. Vel ogverstått. Ha en herlig fredag. Masse klemmer fra Elin:O)

Jorunn sa...

Så herlige bilder av ungene! Ser virkelig ut som de koser seg ja :0) Og borddekkingen... er jo bare et såå lekkert servise da!!

Mitt hvite hus sa...

Vel overstått!! Nydelige bilder du viser. For en herlig liten sjarmtroll du har. Så koselig at de lekte så fint på rommet da.:=)
Nydelig dekket kaffe bord:=)
Ha en strålende fin helg. Varm sommerklem fra meg:=)

Marita sa...

Åååå, skulle hjerne vært der når du hadde dekka opp så koselig!! Du gjør det så koselig rundt deg altså!! Hadde vært kjekt å være litt nærmere hverandre ja... Men da er det jo koselig at man kan oppdateres litt på blogg ;)
Jeg har for tiden eksen boende her, han klarte å falle på sykkel og knekke både kragebein og få hjernerystelse!! Da kan man jo ikke se TV så her går det i hørespill om dagen :)
Håper alt er bra m dere,
Klemmer deg.
Klemmer deg

Anonym sa...

http://cardiffmiller.com/pubs/buyvalium/#without-prescription valium 5mg cost - where can i buy valium in the uk