lørdag 5. juli 2008

Her nyter vi sommerdagene og klager bittelitt, det er faktisk så varmt at en orker nesten ikke gjøre noe. Så jeg bare sløver halve dagen og prøver å få gjort noe heller på kveldene når solen ikke steiker.

Jeg bestille litt varer på Boligfryd, en søt liten hylle som jeg glemte (kortidsminneklubben..) ta bilde av og litt småstæsh, tror disse skiltene vil gjøre seg på dørene :0)
I pakken var en deilig lavendelsåpe, det er så topp å bestille fra interiørbutikker på nett for en får alltid med en liten overraskelse, og slikt liker vi.



Omøblerte jo på stuene, blir nok aldri fornøyd for de er så vanskelge å møblere. Men her er det blitt pynt i sommer-rosa. Sukkersøtt, akkurat i min smak.
Pyntet hyllen over sofaen i rosa også, men har enda ikke fått kjøpt knotter til dørene!


Kjøpte herlige store puter til sofaen som var en megatabbe, alt for store og harde...!
Får sy noen trekk til de gamle, i rosa hehe..

Og søte sommerlige servietter har en jo alltid bruk for...
Ble kjempeglad da jeg fant disse prikkete og med lekre roser, polka dots make my day ;-D


Skulle jo vise bilder av plattingen men glemmer ta med fotoapparatet ut, skal prøve å huske det i dag, da får dere jo også se hvordan disse gamle krukkene ble etter litt maling.


Håper dere alle har noen fine sommerdager og ikke koker bort helt.
Ha en kjempefin helg alle kjente og kjære bloggvenner.

Stor lørdagsklem fra meg.

2 kommentarer:

Fjordheim sa...

Syns det ble fint i stua di. Det er fint med litt rosa innimellom. Tok noen bilder i vår stue i går, de kommer nok når jeg får tid til å lage et innlegg. Nå må jeg prøve å få vaske litt før det blir alt for varmt. Men det driver visst å skyer over så det kommer vel litt regn snart.
Fine ting du hadde bestilt deg. Og så koselig med en ekstra gave.
Ha en god lørdag :)

Christinas låvebutikk sa...

Heia! Varmt til deg..
Her er det ikke så varmt som i går men sola skinner og det er så godt!!
Masse fint du har kjøpt deg!!
Klem fra frei!