torsdag 17. juli 2008

Endelig..

ble det Ektorp sofa på oss også!

Jeg må innrømme jeg ble litt skuffet da vi dro på Trondheimstur sist, for uten tilhenger på bilen kunne det jo ikke bli noen sofa med hjem.
Men i dag dro vi på dagstur og her er vidunderet på plass i stuen:0)


(se bort fra skapet som mangler topplist og har bare en dørknott på halv 8,
de må tilpasses, slik som trekket på sofaen må)

Valgets kvaler var om vi skulle kjøpe stoler til, 2 seter eller sjeselong, men vi endte opp med sjeselongen. Hvordan det skal stå vet jeg ikke enda, har bare kommet hjem, fått de sammen, på med trekk og knipset et par bilder.
Fant noen søte puter som jeg syntes passet godt også.

Har jo sydd litt i det siste, Tilda muffins, og det var ikke enkelt!!
Disse er forsøk nr 4-5-6 av ca 12 ;-P

Sist Ikea tur skulle jeg kjøpe trekk til spisestustolene, men fikk beskjed at de var gått ut av sortimentet. Gleden og forvirringen var derfor stor da vi kom i dag og noe av det første jeg fant var stoltrekk!
Men nå er stolene hvite de også slik som sofaene...så lenge det varer hehe...


Ble da litt forskjellig kjøp på denne handleturen men resten får vente, nå er jeg helt kake etter 15 timers tur og skal slenge meg på sofaen for første gang, håper trekkene tilpasser seg og ikke er fullt så skrukkete etter hvert.

Varm klem fra en sliten men happy ny sofaeier...rart hva som kan gjøre en lykkelig til tider;-D

Og forresten TUSEN TAKK MAMMA OG PAPPA, for at dere er barnevakt:0)

5 kommentarer:

Christinas låvebutikk sa...

Så koselig da! Nydelig sofa! Har lyst på lys sofa jeg også..
Flott ble det hos dere!
Klem fra meg!

tinemor sa...

Masse , masse gratulerer!!!
Skjønner godt at du har skikkelig lykkefølelse.
Deilig med nytt!
Ønsker deg god helg!

My home is my Castle sa...

Så fint det ble :)
jeg har nesten bestemt meg for akkurat samme sofa jeg og. Er bare nydelig...

Sommerklem

Prinsesse Elin sa...

Grattis vennen med din helt brand new(e) Ektorp. Jeg ELSKER denne sofaen. Jeg skal ha et par til av disse ja. Synes det ble fint hos deg jeg med den hvite. Ha en trivlig dag videre og nyt sofa livet:O)

krinkelkroken sa...

Grattis med ny sofa!!!

Ektorpen er min favorittsofa, har 3 stk i huset;)

lekkert ble det!