onsdag 17. juni 2009

Litt nytt, litt gammelt-litt forskjellig!

Det passer jo litt å vise dere de nye lampene fra Ikea på soverommet, jeg begynner på jobb i kveld så det er her jeg blir de to neste dagene;0)
Permisjonsdelen min er over for denne gang og jeg skal begynne å jobbe natt igjen, veldig spent hvordan det skal gå, jeg har ikke fått avvent Vegar med nattamming....!
Heldigvis bor jeg et steinkast fra jobb og vi skal være tre på i natt, så blir det for ille så løper mor hjem en tur hehe...
Herr Fagerheim tar det hele med knusende ro og Vegar, han aner fred og ingen fare;0)


Sengeteppet er også nytt og ikke beblogget(?) før.
Et lite røverkjøp gjennom en bokklubb.


Jeg kjøpte meg også en vekkerklokke på Ikea, jeg sover som en stein når jeg først sover men disse i gammel stil klarer å vekke meg også...så lenge jeg ikke rekker slå den av i søvne;0)
Skulle vært hvit...mon tro om jeg kan spraymale den?

Noen som har prøvd?

Smykkeskrinet fikk jeg da jeg var lita av farmoren min, har lyst til å male det hvitt også men er redd jeg kanskje angrer om noen år...


Og som alltid, skal jeg jobbe og sove om dagene, ja da kommer solen og finværet!!


Blomstrer så fint ved hagedammen, ugresset enda bedre enn blomstrene desverre.


Nydelig iris jeg fikk av min snille nabo.


Blomstrer gjør jammen pellisene fra i fjor også, de fikk endelig komme i ny potte med ny jord.
De ble slengt inn i kjelleren nærmest på vinteren i fjor og tatt ut i mai, ikke har de fått så mye som en dråpe vann av meg.
Håper de ikke stryker med i sjokk over den plutselige omsorgen;0)

I dag har jeg vært på bytur med to venninner, fikk handlet en god del klær til ungene.
Og denne kjekke saken til å ha frukt i, så kan Vegar kose seg uten at jeg trenger bekymre meg for at han setter i halsen.
Nå skal det kanskje nevnes at det var mer gøy å dælje den i bordet så fruktjuicen skvatt..


Nå skal jeg legge minstemann før jeg tar en høneblund selv.
Nattaklem fra

5 kommentarer:

Fjordheim sa...

Ønsker deg lykke til med nattevakten. Håper det går bra med både Vegard og gemalen.
Og ikke minst deg. Tøft å starte opp igjen med nattevakt når en har små unger.
Jeg skal på hvilende nattevakt i natt. Håper det blir stille så jeg slipper å legge meg i morgen. Har ikke så lett for å sove på dagen.
I tillegg er et sagbruk ved siden av oss der de kjører med trøkk og noen ganger bråker det litt mye.
Ha en riktig god natt :)

Anonym sa...

God vakt- og lykke til med søtnosen( Vegar) og avvenning!
Syns du er tøff jeg:-)
Slet veldig med nattevakt i en tidligere jobb, spes. når man har små barn. Syns du er flink som orker:-)
Kjempefine bilder- du har det så lyst og fint!
Ha en fin natt, klem Hege.

Anita sa...

Åhh! Skal du begynne å jobbe alt nå?! Går sikkert superfint da, og kjekt når dere bor såååå nært! Håper du har fått sove litt og får en koselig natt! klem!

Mitt hvite hus sa...

Herlige bilder fra deg... begynner du å jobbe allerede nå... Er ikke det litt tidlig... Kos deg amsse på jobben...

Klem Kerstin

Nina i Paradiset sa...

Flott ikke-beblogget sengeteppe, og jeg digget det nye ordet! :)
Jeg har forresten også sånne lamper, som både er sjarmerende og praktiske. Ikke i mitt eget soverom, dessverre, for kulene på sengestolpene våre er i gulltoner.... (kjipt!)
Har også den vekkerklokka (på Nathalies rom) og savnet den i hvit utgave al well....
PS grusom ringelyd!!! ;)

Lykke til Nightingale!