lørdag 16. mai 2009

Forberedelser.

Hurra, Alexander/Norge vant!!

Bloggen min lider som vanlig, fremdeles er det finværet som lokker mest, og nå også 17.mai forberedelser;0)


Bordkortene er klare...
(fikk hjelp av Tuva til å lage de)

Bunadene er i rute...bortsett fra skjorten min;-P
Stryking av slikt er ikke gøy!


Huset er snart ferdig vasket, kransekaken er i boks og herr Fagerheims herlige kjøttsuppe er ferdig, vi skal snart på skolen for å gjøre klar til morgendagens feiring.

Selvfølgelig har jeg noe som får kvelden til å gå..hyller...de får dere se senere.
Håper dere er ferdige med det meste og kan putte bena høyt og bare slappe av:0)

Gjerne med polka-dot såler hehe...
Stor klem fra

7 kommentarer:

Fjordheim sa...

Vet du, jeg er så glad ungene er så store at det er slutt på alt det stresset før 17.mai.
Nå må jeg bare sjekke at jeg har noen rene klær å ha på meg, og så er det meste i boks. Ikke har vi noen spesielle tradisjoner på selve dagen heller. Vi skal vel ut å se på noen tog, og så skal jeg jobbe på ettermiddagen. Men da er vi jo også ute å ser på toget.
Ønsker deg en flott 17.mai :)

Mitt hvite hus sa...

Kikker raskt innom for å ønske deg en strålende fin 17,mai i morgen...
Klem O=)

♥ Stines hverdag sa...

Ja, her er alt i rute. Og nå er det snart av gårde til Grand Prix fest.

Ønsker deg en flott 17.mai!

Anne-Berit sa...

Fine bunader,og du er godt i rute med forberedelsene forstår jeg.En stund til her,men det blir vel.
Ha en strålende dag i mårra både store og små.
Klem fra Anne-Berit:o)

Bo med Lena sa...

Uff da, tenner kan være en plage:) Her har vi flatet ute med bena høyt (uten polkadottsåler vel og merke..fnis). Ha en flott dag imorgen!!

Klem Lena

Linda sa...

Hei Aina!Så flotte bunader hos deg.
Herlig barnelegg med flotte polkadotter på sokken.
Vi får håpe været holder seg så barna får godt i tog uten å bli våte.Gøyale bordkort du har laget.
Heia Alexsander!!!!
Ha en strååålende 17 mai!
Klem fra Linda :))

Ida sa...

Hahaha.. ja, du .. den småbarnsidyllen ja! Jeg våknet akkurat ! Har lagt meg inn med minstemann for å få han til å sovne - og vips.. det var den lørdagskvelden !

Masse fine bilder - har du laget bordkortene ? de var iallefall NYDELIGE ! Herlige barnefot - yes please - we love polkadots ;-)

Ha en super dag imorgen ! Masse klemmer