onsdag 8. april 2009

Påskegave.

Ungene får hver påske gave fra bestemor, min svigermor.
Så Tuva på 9 år begynner å få en fin samling påskeegg;0)

Her er årets gave, egg pyntet med sløyfe og mini-egg.



Inni egget til Martin var det små påskekanin-sjokolader, Snoopy-strømper og 50 kroner til sparegrisen.


Tuva fikk egen pakke, dekorert med påske-kyllinger, egg og sløyfe.


Inni var det truser, magnet-kanin, pyntehøne og et påske- egg med snop.


Vegar fikk også Snoopy-strømper og 50 kroner til sparegrisen.



Alltid stor suksess disse påske-gavene, tusen takk Målfrid:0)

Klem fra

8 kommentarer:

Fjordheim sa...

Så koselig da med påskegaver fra bestemor. Jammen fikk du ordnet mye i går. Flink er du. Så fint det blir på rommet. Nydelig farge. Liker veldig godt den sengen.
Ønsker deg en fortsatt god påske :)

in my garden sa...

Kjempe koselig med slike påske overrskelser til barna,kan tenke meg at det blir satt stor pris på.

Mitt hvite hus sa...

Så koselig å få påske gaver fra bestemor..minner de vil ta med seg videre 0)
GOd påske Klem Kerstin

Anne-Berit sa...

Kjempekoselig med påskegaver fra bestemor.Glad i barnebarna sine hun også skjønner jeg.
Ha en fin påske!

Ingrid sa...

Så koselige gaver hun har laget! Virkelig fint dekorert og forseggjort... artig tradisjon! Herlige påskegule bilder hos deg!
God påske! :) :) :)

Synnøve sa...

Så snill bestemor barna dine har:))

Koselig blogg du har:))

Ønsker deg ei fin påske:))

Anita sa...

Så koselig med påskegaver!! Mine får påskeegg med godis de, stor fornøyde! Har nok ikke så mange magnolia stempler jeg altså, men Line har og det er jo kjekt med litt bytting:0) ENdelig har jeg også påskeferie, nå skal vi kose oss med 4 dager fri sammen! Bare være hjemme! Kos dere masse fortsatt kjære du! Klemmer fra Anita!

Linda sa...

Hei Aina!Ja det er fint å få påskegave fra bestemor.
Ha fine påskedager.Klem Linda :))