mandag 2. februar 2009

Litt fra Martins rom.

Jeg har hatt noen maleprosjekter, deriblant dette nattbordet. Det ene av to står på Martins rom, de ble da ikke så verst. (slik så den ut før)
Skal ha en lampe her, men den har jeg ikke funnet ennå.



Men jeg fant denne matten i Ellos katalogen, det er egentlig en badematte men syntes den var så søt at den skal på Vegars rom.
Det er ikke pusset opp enda så jeg bare "prøver" den på Martins rom ;0)


Ungene fikk så søte hjerter fra tante til jul...dårlig bilde men..


Her ser dere bedre den ene.

Krakken her fikk han av henne forrige jul, så søt med liten kamelutskjæring i.
Hun lager litt forskjellig til gaver og for salg. (Vegar har maken, men med stjerne i)
Gyngestolen fikk han av sin andre tante og svogeren min til barnedåpen sin, jeg vurderer å ta den ned på stuen, kjekk å sitte å se på Drømmehagen i.



Denne henger på sengen hans, til oppbevaring av smokker og småleker.
Og sengetøy har jeg fått skiftet og vasket i går og i dag, han har fått omgangsyken igjen!!
Men resten av gjengen, vi holder oss friske-merkelig nok.
Oppdatering: fikk vasket ned gammel-badet, nå har Tuva fått det også.
Oppdatering.2; Min tur!!!

Ha en super mandagskveld.
Klem fra meg.

4 kommentarer:

adales verden sa...

titta inn hos deg, fine bilder og koselige gutterom;)

Anne-Berit sa...

Så fint det var på Martins rom,et skikkelig flott gutterom.Du har vært flink.

Kine sa...

SÅ flott det gutterommet var da;) Kjempeflink er du!klæm

Vår lille hage sa...

God bedring! Vi hadde det før og i julen. Fikk gaven idag! Tusen takk!! Det fallt 100 % i smak... Klem