torsdag 12. juni 2008

Sist lørdag dro vi på dagstur til Hunderfossen, strålende vær og med blide unger. Tuva hadde med en venninne og vi koste oss masse.
Litt vel lang kjøretur på en dag, synes den gravide meg...i fjor havnet jeg på sykehuset med rier dagen etter vi kom hjem fra Hunderfossen, men da var det kun 14 dager igjen før termin altså;-P



Så var det slutt på finværet, det har regnet siden søndag men jeg har jobbet natt og sovet så det har liksom ikke gjort noe. Men nå har jeg fri i 7 netter så nå synes jeg solen kan komme tilbake, kjedelig med fri og høljregn!

Senere i dag bærer det avsted til dyrlegen, Merete (ja hunnkatten heter det) skal steriliseres og Balder skal barberes, pelsen hans ser ikke ut etter vinteren og tragiske klippeforsøk av meg...bare jeg får tak i de, tror jammen katter lukter det når de skal til dyrlegen jeg!!

Mens dyrene er der skal vi hente Martin som har vært hos tanten sin mens mammaen jobbet natt, kjekt med snille søstre(og mødre) som stiller opp som barnevakt så en slipper barnehage og dagmamma. Kjekt med fri så en får sove men nå skal det bli godt å få han hjem igjen, og det synes sikker tanten også, som har måttet opp rundt 05.00 hver morgen hehe...

Tusen takk for alle trivelige hilsener og kommentarer, skal prøve hilse innom dere snart, har vært lite blogging og mye soving og husvask! Klem til dere alle som gjør det så koselig å titte innom bloggen min her jeg sitter i halvsvima :0)

Nattaklem fra meg.

Forresten det er venners venners salg på Kid i kveld kl.20.00, Anki gir oss 40 % på alle varer, treffes vi i Molde i kveld?

9 kommentarer:

Anita sa...

Hunderfossen er kos da!! Kos deg med fridagene dine! Klem!

Anna Lisa sa...

Vi har snakka om å dra til Hunderfossen i sommar hvis alt er bra med babyen...får ta det etterkvart. Men tror det hadde vore kjekt for ho Tuva som er 3 år om nokre dagar.
Og kjekt for mora å kansje få dra på IKEA med det samme ;) hihi

Skulle ønske eg kunne gå på salg på KID...
Ha en fin kveld
Klem

Zizzi Molde sa...

Sukk!!! Takk for besøket... Det var jammen hektisk, men GURIMALLA så masse penger det ble i kassen :-) Håper du er fornøyd med handelen,og skulle det være noe, er det bare å gi beskjed. Sitter og nipper til ett glass vin, før jeg skal stupe til sengs (akkurat kommet hjem, klokken er halv ett!!!)
Ser deg på lørdag, og takk for reklamen :-)

Klem fra meg

Linda sa...

Hei Aina!Flott tur til Hunderfossen.Morro når barne koser seg.Kanskje de voksne også.
Her håper jeg på litt regn,det er så tørt.Når en kommer ut på trappa om morgenen så kjenner en lukta av brann fra nabofylket.Huff.
Ha en fin helg.Klem Linda :))

Anonym sa...

Nå har jeg lest meg opp litt på livet deres igjen, moro m blogginga di altså, og så mye fine bilder!!! Moro altså, glder meg til å se dere i sommer, må jo få til det!! Har du forresten ei mail adr?? Klem M

-Mitt lille rede- sa...

Hørtes koslig ut med den dagsturen da. Kjekt for ungan på Hunderfossen. Men sikkert en lang tur for ho mor ja ;-)

Ha ei fin helg!

-Lene

Prinsesse Elin sa...

Jeg blir med på venners venners salg. he he. Du får ha meg med i tankene for det blir litt langt men men . Her blir det terrasse fest med gode venner og livet er herlig:O)

-Mitt lille rede- sa...

Hei
Tusen takk for fine ord.
Bestefar sovnet stille og fredlig inn på torsdagen med alle sine rundt seg. Det var en trist, men god stund for oss alle, for vi unner han å få fred og hvile nå. Og godt han fikk sovne inn på sykehjemmet (Røbekk), i kjente omgivelser, kjent personale og hvor vi føler oss velkommen og hvor han har blitt tatt så godt vare på. Stod dødsannonse i dag (lørdag) og den var så fin syns jeg.

Ha en fin helg videre!

Klem fra meg :-)

Anonym sa...

Halloj!har du fått något paket ännu? Kram