mandag 10. desember 2007

2.søndag i advent.

Så tenner vi to lys i kveld...

Rettere sagt 4, for her har vi fått ny adventstake fra Perfect home, og en jeg fant på Fretex:0)

I dag har vi bakt pepperkaker, som vesla sa det:"dette er skikkelig kvalitetstid mamma!"
Gjett om hun plukker opp det vi voksne sier!!


Lagde et lite kort som hun fant da hun våknet, god start på dagen det tror jeg.

Ble skikkelig dreven til slutt...

Mon tro hvor mange som er igjen til juleaften sånn ca....

Måtte jo bare sy litt i helgen, abstinenser er fæle greier hehe..
Skøyter, tok liten tid og var enkle å lage, selv om det var knølete å få vrengt de.
De søte englene kjøpt jeg for 10 kroner!!


Ellers hadde vi besøk av både svoger med familien, og ei venninne med sønnen sin, en koselig dag for stor og liten.

Disse to sukkerungene er det fart i, ikke enkelt å få tatt godt bilde;0)

Tantes hvite bord var nok kjedelig syntes veslejenta, og nå skjønner vi hvorfor hun trøyde seg så godt alene på rommet!! Slapp av svogers, det skal males på nytt uansett;0)

Ha en fin ny uke alle sammen!

6 kommentarer:

Zizzi Molde sa...

Ser ut som dere har hatt en fin søndag. Jeg greide å lage to porsjoner med risboller i går uten at mine søte små registrerte det. Og adventsstaken har kommet i hus ser jeg, ble du fornøyd?? Ser du har vært på Fretex og, den kommer ikke fra meg, altså, bare slik at du vet det!!!Ønsker dere en fin mandag!

Vangen sa...

Ser ut som dere har hatt en koselig søndag:)
Den adventstaken er kjempe fin! Irriterer meg sånn at min var så skjev da jeg fikk den at den ikke kan brukes!¤"#%&&
Kjempe søtt bilde av gullungene!:)
(Dåpsgaven ligger nå hjemme hos mor,regner med dere møtes for å bytte julegaver, vi kommer ikke hjem før 2.juledag el noe. Tenkt kanskje å ta oss en tur på besøk før nyttår om det passer:)

Christinas låvebutikk sa...

Så koselig at du ikke bor så langt unna da! Ta deg en tur;) Bor ved kvalvik fort!! Velkommen!!!

Nina i Paradiset sa...

Håper du har en sabla go deal med en Perfect Home-konsulent, for du er jo en levende reklame for firmaet jeg selger for! ;)

Til Villa Utsikten: klag til konsulenten du kjøpte lysestaken av, og du får en ny uten problem! Skulle det være noe problem, gi meg navnet og jeg ringer kontoret!

Anita sa...

Sååå hyggelig det så ut! Imorgen skal vi bake pepperkaker for alvor!! Da blir det hus og div. annet!

Klem ANita

Anonym sa...

Hei Aina!!!
Er det her du er å finne ja!!!
Så moro at du har egen side på nett!!
Du er fortsatt like kreativ og flink til å ordne og lage!!
Håper vi sees i julen! Vi skal være hjemme 5 dager på Frei. Skal du til frei/kr.sund en dag tror du??
Klem klem.