torsdag 26. mars 2009

Bytur og litt shopping.


Har vært hos legen med gutta boys i dag, runde nr.2 denne uken.
Heldigvis var diverse prøver fine (en rotet bort) og ørebetennelsen i revers.

Desverre er det litt av en utfordring i å få i Martin mat og drikke, jeg løper halve dagen etter han med sprøyte, flaske og kopp..lokker og lurer;-P
Best resultat er med sprøyte, det synes han er gøy men det er jo begrenset mengde en får i når en løper rundt med en 5 ml sprøyte...!

Antibiotikaen derimot, den tar han gladlig.
Snodig unge, det som smaker pyton tar han uten å mukke, og spør til og med etter mer.
Men juice, brus, saft og melk det vil han ikke ha.


Lovde han en tur på Skaret for å se på hestene, glemte ta bilde med fotoapparatet, men herr Fagerheim tok bilder med mobil.


Og jeg fikk shoppet bittelitt på Lysgården, servietter såååå grønne, tenkte de var koselige til påske og 2 fugler jeg ikke aner hvor jeg skal ha.
De bare glitrer så fint i lag med 3 små falske roser. Skæra og jeg liker det som glitrer *ler*


Kommer nok et par innlegg i hobbybloggen min snart også, Merethe og jeg har flere halvferdige prosjekter på gang..og så fant jeg litt pusslerier som fristet på den lokale hobbyforretningen.


Spurte om de ikke hadde Magnolia stempel men fikk til svar at det var så liten interesse for dem.
Det sier kanskje ikke interiørbloggere, som ikke scrapper, noe særlig, men dere skjønner det når jeg fikk samme svaret da jeg spurte etter Tilda matrialer!

Snodige Moldensere!! (er selv orginalt møring) hehe...
Heldigvis har en mange nettbutikker, selv om jeg kanskje har handlet nok hobby utstyr for en stund. *kremt*

Hoi, skravler i vei her, må vel avslutte for jeg har en seng som skal ha et strøk maling.
Må bare vise dere minstemann som fikk smaksprøve av grøt til kvelds....

Sjokka!! Hvor er puppen lissom???
Enda mer gøy å gi han flaske med morsmelkerstatning, ungen holdt på å le seg ihjel. Men det fikk jeg jo ikke tatt bilde av.

Ønsker dere alle en herlig torsdagskveld!
Kyss og klem fra meg! hehe..

5 kommentarer:

Fjordheim sa...

Godt at sykdommene er på retur.
Ikke noe særlig med syke unger.
Men herlig var han som har smakt på grøt. Det er nå rart alt en skal måtte ha i seg ja. Hehe.
Fine fugler og blomster du har kjøpt. Likte de godt jeg.
Den posen med roser kunne jeg godt tenkt meg. De kan en bruke til mye forskjellig.
Ønsker deg ei riktig god helg :)

Linda sa...

Hei Aina!Bra at gutta boys snart er friske og raske.
Du rekker mye maling og hobby mellom bleieskift osv.
Utrolig.Flotte fugler og roser.
Ha en fin kveld!Klem fra Linda :))

Prinsesse Elin sa...

He he jeg elsker magnolia stempel. Har en del og hobbybutikken selger dem her. 72 kroner stk tror jeg.
Nydelig:O) Blir fort hektet på dem:O)

mammahaaland sa...

Fantastisk bilde av minsten!
Her har vi gitt grøt en stund, så nå har vi problemer med å kunne gi det raskt nok..har jo en litt vel mat-gla kubbe her som helsesøster gjerne ville ha på slankekur...;)
Likte godt de fuglene du hadde kjøpt, minte meg litt om noen jeg hadde da jeg var liten.
Håper helsa i huset fortsatt går fremover og at dere får en fin fin helg!
Monica

Belinda Renee sa...

Hehe herlig bilde av Vegar da :-)
flire høyt for meg selv her :-) BEgynner å bli stor gutt ja.. HErrelig, er lenge siden vi har møttes. Jeg koser meg i Tønsberg sammen med familien min, I dag skal jeg på danseoppvisningen til niesen min :-)
Ha en fin fin helg og hils i stua..