mandag 23. mars 2009

Blåtoner...


Ferdigmalt!!
Det var selvfølgelig festet lister over passpartouret så det var nesten så jeg ikke fikk det ut uten å ødlegge det.
Fikk de ut til slutt, men hvem vet om jeg får de på plass igjen!
Så nå gjenstår det bare å finne bilder, og bestemme seg for tekst, hva tror dere: Martins første år eller Mitt første år?
Vet det er flisespikkeri, men slike detaljer kan jeg henge meg opp i.

Og så var det fargen på skriften, sort, hvit eller blått?
Ikke greit å bestemme slike viktige avgjørelser hahaha...


Jeg har malt og dekorert en slik kommode(?), med Tilda scrappeark vil den nok passe fint inn på Tuvas nye rom, her ser dere Vegar inspisere mammas jobb.


Om han syntes det ble bra nok sa han ingenting om...

To gutter og ei jente som alle vil ha blått, hva skal en stakkars rosa-elskende mamma gjøre?
Ok, guttene har ikke sagt noe ennå, men tror kanskje det er litt drøyt å pynte rommene deres i rosa;-D
Mon tro hva herr Fagerheim sier til et soverom i rosa? hehe...

6 kommentarer:

Torilpia sa...

Så fin den ble - kommoden.
Blir artig for ungene å ha en slik "bilde-ramme" med mange bilder i ett - av dem selv. Unger er jo selvdiggere når det kommer til bilder .. hihi ..

Jeg har rosa detaljer på soverommet mitt - og er godt fornøyd med det. Liker ikke min hjelpende hånd at det er rosa der - synd for ham .. hehe .. men han tør ikke klage :o) Dessuten er det vel viktig at mor også trives.

Håper alt er bra med dere - ha ei fortsatt fin uke - klemmer!!

Fjordheim sa...

Kommoden ble flott. Og det ble rammene også. Høres fint ut med navnet og - første år syns jeg.
men det erfordi jeg faktisk syns det er vanskelig å se forskjell på mine gutter fra samme alder.
Ønsker deg en god tirsdag :)

Mitt hvite hus sa...

ååå så fin kommoden var da... herlige farger..så vårlig og fint. rammen ble nydleigO=)

Klememr =9

Anita sa...

Nå har du altså gjort det igjen! Hva da??? Lagt ut ett innlegg uten å varsle meg vel;0)) Så fine rammene ble, morsomt å ha maaange bilder sånn der!! Kommoden ble veldig fin den også! Spørs vel om mannen din vil ha rosa soverom ja, men kanskje ikke verdt å spørre han om det;0) Lettere å få tilgivelse enn tilatelse:0)) Ha en fortsatt flott uke!

Tonje sa...

Hei!
Den kommoden vart kjempefin! Kunnte tenkt meg å gjere noko liknande til ein av gutane mine. Går ut i frå at du ikkje har brukt decoupage lim/lakk, men kva lim/lakk har du brukt?

Anyhow, veldig fin blogg!
Trur eg må legge den til i blogg-lista mi slik at eg finn tilbake hit ;o)

Helsing Tonje

Lisas hjem og skatter sa...

kommoden ble veldig fin - Tilda'arkene er bare så herlige :)