tirsdag 21. oktober 2008

Den store maledagen.

Kjelleren vår er et tragisk kapittel som ikke kommer til å bli bedre med det første, til det har vi alt for mange andre prosjekt på gang og lommeboken strekker ikke til ;-P
Men det er rart hvor lite som skal til for at noe kan se litt bedre ut, noen runder med malekost og rulle og vips ble "kjellerhølet" litt lysere.
Egentlig burde en jo ikke lagt slike bilder på nett, men pytt pytt....






Snodig hva en kan venne seg til å leve med, dette skulle jeg liksom ha gjort i 4-5 år!!


Ser jo renere og lysere ut nå.

I dag kom søsteren min for å hjelpe meg å male baderoms-taket, vi ble så ivrig at vi malte en kommode, en hyllesak som skal fungere som stellebord, en krakk og en trappegrind.
Da hun dro hjem var jeg like ivrig jeg, så jeg tok like gjerne noen lister og som sagt kjellernedgangen.

Noe må vel kunne få denne gravide kroppen til å gå i fødsel hehe...
Neida, nå er jeg passe sliten så han kan gjerne vente en dag til!

...men det er vel da det skjer....
og noen timer etter dette var lille Vegar født ;0))

12 kommentarer:

Mitt hvite hus sa...

jeg sysn der flott at man også kan legge ut slike bilder jeg. men det ble jo bra med litt maling syns jeg. Du styrer og ordner på=)

ha en fin dag0) Klem

tinemor sa...

Så flott det ble!
Rent og rolig intrykk.
Håper ikke du går i fødsel nå da.
;-)
Klem

Prinsesse Elin sa...

Jeg blir så glad når jeg ser at du maler over denne orange fargen. Jeg blri fysisk dårlig av orange. uuuuuuuusj......den minner om fargen vi hadde på badet hejmme når jeg var liten. he he. Vi hadde blomster i denne orange fargen. HURRA:o)

Christinas låvebutikk sa...

Ja se der ja!! Hva hadde vi gjort uten hvitmalingen! Den er bare genial!
Håper du har det bra!! Når kommer babyen deres?
Klem fra Frei!

Bergheim sa...

Man merker at trendene endrer seg. I min ungdom var det endel orange hjemme hos oss også. Orange og brunt og mørk olivengrønn. Heldigvis går man videre. Det ble lyst og lett med hvitt. Ha en fin dag.

Randi sa...

En kjeller er jo og blir en kjeller. Det er rommet som ikke blir prioritert. Syns det ble fint med maling jeg.
Men du, nå må du jo ta det med ro...du skal jo føde nå!
Håper du ikke går alt for lenge over tiden
Ønsker deg lykke til med fødsel og nybaby.
Klem

Tara sa...

ble fint med hvitt ja;))
utrolig hva et strøk med maling kan utrette...

klem tara

Bakketun sa...

Det ble jo flott. Ikke så mye som skal til for å gjøre en kjeller litt bedre ;)

Stjernebarna sa...

Gratulerer med babyn berta:-) sjølsagt kom han når du it via han sku kom:-)hihi..jonas kom han å den dagen æ absolutt it hadd tia t atn sku kom:-)hehe

stoooor klem fra oss på Frei:-)

liven sa...

som du styrer på :o)
fint og lyst ble det nå!!
Det er merkelig for en energi man får som høygravid :o)
Babyen din er kanskje kommet nå da.....ellers må du ha lykke til:o)

Anita sa...

Så bra det ble, men nå syns jeg du får roe deg ned snart og føde;0) Hvis du ikke er ferdig da!! Klem!

MODERN COUNTRY sa...

Fantastisk hvor mye forskjell en farge kan gjøre!! Og underlig rart at vi alltid må utsette arbeid. Men blir jo så utrolig glad når alt er gjordt og tenker, at dette burde jo ha skjedd for evigheter siden. Gratulerer og nyt godt av den fine kjellerkroken! (ikke noe høl lenger) :)

Aina