onsdag 7. november 2007

Trivelig dag/natt.

I dag kom elektrikeren og det gikk heldigvis over all forventning, eller rettere sagt; som mannen min spådde. (jeg var redd for at han bagateliserte litt hehe...) Men da vi ikke ble ruinert, huset har trygt og forsvarlig elektrisk anlegg, dro vi til et vennepar i Kristiansund. Der spiste vi middag, så dro far og datter til Atlanterhavsbadet, mens lillemann og jeg ble igjen og koste oss med kaffe og sjokolade og litt jabbing.


Renate hadde et vitrineskap som jeg ikke så noe sted i det nyoppussede huset deres, neida det stod i garasjen!! for mannen hennes nektet å ha det inn. Han mente det ble for fullt, og passet ikke til stilen i huset deres. Så nå er jeg den heldige eier av et nytt vitrineskap, for de gav det bort. Er jeg ikke heldig?
Hadde jo ikke med noen henger så det blir vel en bytur dit snarest;-)
Så da det led mot natt kom sjefsnatterangleren og vi malte 2.strøket på spisestua, ble jo ferdig før 03.00 så vi var fornøyd med innsatsen vi ja.
Skulle bare titte innom bloggen før jeg køyet og der fant jeg en koselig mld. fra Anki


Kjempekoselig å få en slik award. Må innrømme at jeg er ikke helt sikker på hva "reglene" for denne er, men jeg går ut ifra at jeg kan få lov å gi den videre;-) Og det skal jeg gjøre når jeg har fått sovet noen timer.
Nattaklem til dere som titter innom meg:-)

Det er mange fine blogger men jeg velger disse:

Villa utsikten: Er jo tanteungen min dette, hun har en fin blogg, gode komentarer på lur, ståpå-vilje, og har et av verdens søteste sjarmtroll.

Miss T/ Shabbyhome: Ei som liker mye av det jeg liker, fin blogg og er nybakt mamma..slik som meg:-)

Frk.Mille og Lille Trille: Som har en trivelig blogg jeg liker å besøke, og fordi hun er en av de som jeg får trivelige kommentarer av;-)

3 kommentarer:

Miss.T sa...

Tusen takk for hyggelig hilsen : ) har også inntrykk av at vi liker de samme tingene ja..hehe : )
Ser ønskelisten din til jul er gaaanske så lik min den også..tvillingsjelen min du kanskje?? : ) Ha en strålende dag !! Klem

Frk Mille sa...

Tusen takk for den hyggelige meldingen til meg som lå i bloggen din. Klem Frk Mille

Vangen sa...

Tusen takk for denne:) Har aldri fått en slik så det var koselig:)