onsdag 30. september 2009

Høstmørke.

Høsten har kommet, er faktisk snart over, 14 oktober er 1.vinterdag. Her er det drittvær, høststormene herjer og regnet tar aldri slutt. Så da er det jammen på tide å blogge litt ;-)
(Er jo litt koselig å være savnet også hehe...så svigermor, kjære søster, tanteunge og venneflokk-dette innlegget er til dere)


Denne søte duftlysholderen(?) kjøpte jeg på ferietur i Bergen i sommer, blir kos å ha i mørke kvelder.

Tørkerullholderen har blitt spraymalet hvit, det har mye annet også, som sikkert dukker opp i bloggen etter hvert.

Har ikke skiftet stil siden sist dere besøkte meg som dere ser, her går det meste i hvitt.
Den flotte skålen fikk Herr Fagerheim og jeg i bryllupsdagspresang av vennene våre i Bergen. Gaven jeg fikk av herr Fagerheim er den nydelige puten her.


Det ble gave på ungene da vi var der også, sydengave jeg fikk beskjed om å male....heldigvis, for de så jeg for meg i hvitt med en gang hehe...

De står på rommene til gutta boys som sover så det får bli neste innlegg.
Nå skal jeg avgårde for å hjelpe Merethe å montere kjøkken, før hun setter sammen hele greia sjøl *ler*
Det er travle dager hos oss, men jeg setter stor pris på hilsner, og NÅ skal jeg bli flinkere til å legge igjen spor etter meg.
Sånn Anita, nå var jeg flink vel?

Stor høstklem fra

8 kommentarer:

Anonym sa...

Hei Aina!
ja, har kikket etter deg:-)
Nydelig pute:-)
Kjekt at du er tilbake!
Ha en fin kveld, klem Hege.

mammahaaland sa...

Så koselig at du er tilbake;)
Titter stadig innom deg for å se etter liv. Nydelige puter i sofaen din der;)
Som du kanskje ser på klokkeslettet er jeg våken. Vi sliter fortsatt med nattevåk hos lillegutt som snart er ett år, nå er det fire dager til jeg begynner å jobbe og kjenner meg ikke så veldig happy akkurat.

Ha en fin uke;)
Klemmer

Mitt hvite hus sa...

Uff das går fort ti9l vinter nå skjønner jeg... våknet til frost i dag her hos oss..

herlige bilder du viser... nyt dagen ..Klem Kerstin

mistin sa...

Koselig å se deg blogge igjen. Du var en av de første jeg "besøkte" i blogglandia.

mistin

Fjordheim sa...

Åååå, så flotte ting du har fått og kjøpt. Nydelige puter. Dei likte jeg veldig godt.
Koselig å se inn til deg igjen. Ikke bare enkelt å få tid til å blogge med små unger, jobb of montering av kjøkken??
Utrolig hva du og venninen driver med. Flinke dere.
Ønsker deg mange gode høstdager, håper vinteren venter lenge enda :)

Belinda Renee sa...

Næmmen der var du jo igjen jo.. Hehe.. Lenge siden du har lagt inn innlegg så det var jo kjekt å se at du er på nett her igjen :-)
Fin pute du fikk av mannen da :-)

Marita sa...

Wooooohoooooo :D
nå ble jeg glad!!!!
Du blogger :D
Jeg lover at du skal få belønning ;)
Også må jeg komme så du får vist meg et par triks, så skal jeg prøve meg igjen jeg også :)
Lyspunkt!!

Anita sa...

Nå var du flink ja, vennen! Koselig innlegg også! Er sååå kos å snakke med deg! Hvis vi skal til Kristiansund får dere besøk :) Nyt kvelden og resten av helgen!