fredag 18. januar 2008

En hilsen i natten og litt gangbilder

I går sen kveld kom jeg på at jeg skulle titte innom medlemmene i Interiør gave alongen, en bli-kjent runde så og si.
Så mange flotte sider, full av kreativitet, nydelige bilder og koselige innlegg.
Men makan til tid det tok!!
Da jeg var ferdig med runden, og lagd link til alle som jeg ikke hadde fra før, var klokken nærmest 04.30.
Så hvis det virrer en del snodige innleggshilsner fra meg hos deg, med en del trykkleifer så var det bare ivrige meg, mer trøtt enn jeg trodde;0)

***

Har lagt ut noen bilder tidligere av gangen i 2 etasje, og det er ikke stort plass til mer enn dere allerede har sett, men her er noen bilder fra en annen vinkel.
På kjøpmannsdisken som fungerer som baderoms skap i påvente av nytt bad med ORDENTLIG innredning!

Dukkevogn i gammel stil, ganske så skakkkjørt etter tante-unger på besøk.
Oppi ligger vognteppet mitt, som bestemoren min heklet for snart 30 år siden!


Gammel symaskin, vet ikke hvor gammel den er. Fikk den av en av mine kjære søstre som hadde 2, og alltid er så snill med lillesøster.


Er den spansk tro, lagd for norskt firma?

Stilige klokken, som kostet nesten ingenting på Jysk, med urverk på begge sider.


Mannen min som liten pjokk, så søt med krøller. Nå er han bare søt, ikke liten og krøllene klipper han av;0)

***
Ønsker dere alle, kjente og kjære, og nye fjes en trivelig helg!

- Aina-klem -


20 kommentarer:

Jorunn sa...

hei Aina,
Og tusen takk for en hyggelig hilsen i bloggen min. Ja, den bloggerunden den tar tid altså. Sånn er det bare :) Men tror nok den første bli kjent runden tar lengre tid, når man skal kikke gjennom mange innlegg osv.
NYDELIGE ting du viser fram i dag. Den dukkevogna er bare supersøt. Sånn symaskin har jeg også, den skal stå på bergtun. Og jammen har jeg ikke lik klokke som deg også. Kjøpte den for slikk og ingenting på JYSK ja. Vi sees Aina, ha en fin fredag og kos deg i helgen.
Klemmer fra Jorunn

Linda sa...

Hei! Skal si du rangla...
Nydelige gamle ting.Flott klokke.Søtt bilde av mannen.Men søt
nå?Liker men å være søte?Trodde de likte å være kjekke...Osv.
God helg!Hilsen Linda :))

My little footprints sa...

Hei!
Ja å gå rundt omkring på bloggene, kan virkelig ta lang tid! Men jeg tror virkelig jeg hadde stupt i seng før deg ;)
Så fine ting som du viser fram i dag, dukkevognen vare jo bare kjempesøt!
Ønsker deg en kjempefin helg!
Klemmer fra Beth

Anita sa...

Helt klart at blogging spiser tid!! Men så er det såå koselig da! flotte bilder av gangen din!!
Ha en flott helg!

♥ Carpe Diem ♥ sa...

Hei Aina tusen takk for koselig hilsen.Koselig blogg du har.
Har linket til deg også.
GOD HELG til deg.

Lena sa...

Heisann! Du er litt av en natterangler du;) Takk for koselig hilsen;) Blir kjempespennende med gave-alongen!
Ser du er like glad i speil som meg...henger overalt:)
Ønsker deg en riktig god helg!
Klem fra Lena:)

Marte sa...

Hei:)
Mange flotte ting du viser fram i dag!! Er den klokka fra Jysk??? Den er dødsfin!

Det hadde vært supersnilt av deg å sende det videre til meg:):)

Du er sent oppe! Jeg er "sånn" selv. Men jeg er ikke like sen som deg;);) Og bloggerunder tar tid!! Men det er jo såå kos!

Ha en fortsatt fin kveld og en deilig helg!!

Klem fra meg

Albertines verden sa...

Hei og hopp! Koselig at du stakk innom. Man blir ikke så nøye med klokkeslettene når man surrer rundt i bloggverden. Det tar ufattelig lang tid, og det kan bli litt lite nattesøvn til tider. Men det er jo så moro og spennende å reise rundt på denne måten. Ellers ønsker jeg deg en super helg!

Tonje sa...

Hei Aina!
Så hyggelig å få kommentar fra deg...takker for alle de fine ordene du skrev til meg. Ønsker deg enn flott helg=)

Anonym sa...

tusen takk for kommentar i bloggen min.Og veldig fin blogg du også har. Her likte jeg meg godt. Skal legge inn alle linkene til alle bloggene i gavealongen, men akkurat nå er jeg litt opptatt. Men det kommer. Benytter anledningen til å ønske god helg.

Olstad sa...

Tusen takk for hyggelig hilsen i bloggen min det er så hyggelig med nye bloggere.

Det var mye hyggelig og fint du viste i bloggen din. Den gamle symaskienne var fantastisk vakker.

God helg.

ESMERALDAS HJERTE sa...

hei:) VELKOMMEN I GAVEALONGEN, og takk for koselig melding på siden min....Koselig å bli linket:)Du har et fint hjem; koselige bilder fra små og store "kroker" i heimen...

Lørdagsklem!

Anonym sa...

Så fiiin gang! Den klokken var jo kjempefin! Elsker sånne gode kjøp!!

Emmeline sa...

Så koselige bilder du viser fra huset ditt. Ser at du har massevis av vakre gjenstander hjemme hos deg, med andre ord massevis av godbiter. Den klokken var jo bare en favoritt, den ser ikke billig ut.. men jeg skjønner jo at skinnet kan bedra.
Ser at du har brukt massevis av tid på å oppdatere linker, imponerende syns jeg. Jeg har seksti linker og mange som legger igjen hyggelige meldinger til meg.Det er ikke alltid jeg rekker å skrive tilbake, rett og slett fordi tiden ikke strekker til. Litt kjedelig det der, for man virker jo så hoven og overlegen da...men med å bruke litt tid så kommer man jo igjennom listen sånn innimellom og det hjelper!!!
Ha en fin søndag:)

Ellie sa...

Takk for hilsen på bloggen! Flott den klokka fra Jysk. Kunne godt tenkt meg en slik jeg også, hvis jeg fant et sted å ha den!

Anonym sa...

Kjekt med blogg altså, så kan jeg følge med på hva dere gjør og hvordan barna vokser:)
De monogrammene var lekre da! (ønske ønske til jul;)
Like fin klokke som meg gitt:)Elsker fine kopier som passer lommeboka mi.
Gleder meg til flere bilder av prosjektene deres.
klem fra linn

silje-sin sa...

Hei,og takk for koselig kommentar! Velkommen i gavealongen,jeg er faktisk ganske ny selv. Har vært med to runder. Er veldig koselig da:) Flotte bilder fra gangen din,så mange fine,gamle ting! klem fra silje

Emmeline sa...

Hei igjen og takk for koselig hilsen...
I dag har jeg faktisk vært innom det innlegget fra September som du har link til..og hva leser jeg???
At huset ikke er isolert????
Det høres veldig KALDT ut. Vi har et gammelt hus som ble etterisolert i 1980 men likevel er det beinkaldt hos oss--spesielt når det blåser!! Men uansett var det flotte før og etterbilder; skal si dere har stått på! Det ble kjempefint.
Takk også for "trøst" til min dårlige samvittighet:) I det siste har det kommet veldig mange nye bloggere som jeg skulle vært mye flinkere å besøke, men det er det med denne tiden... Jeg må forsøke å ikke la bloggen stjele all tiden min, så da får det heller bli som det er--men likevel....litt dårlig samvittighet har jeg jo fra tid til annen likevel!!!
Du må ha en fin dag og en deilig uke, så blogges vi.

Marte sa...

Nå har jeg sendt deg mail;)

You are an angel!!!!!

;)

Anonym sa...

Så fine bilder :)
Vet du hvor jeg kan få tak i en sånn dukkevogn?