lørdag 27. juni 2009

Tidlig krøkes, skal god regnskapsfører bli...


Herr Fagerheim opererte armen på torsdag i Ålesund, svigerforeldrene mine, Tuva, Vegar og jeg var med.
Vi fikk kost oss med litt shopping, kafèbesøk og middag på McDonalds, og på Åhlens kjøpte jeg kuleramme til minsten.

Skulle jeg aldri ha gjort, han skal bli regnskapsfører og han har allerede konstantert at moderen har overskredet budsjettet, så nå må det bli kjøps stopp!!
Godt jeg hadde handlet scrappeutstyr på nettet allerede;-P
Ønsker alle en strålende sommerhelg!


Lørdagsklem fra

3 kommentarer:

Christinas låvebutikk sa...

Så herlig sjø! De gode låra..
Hehe!! Ja du får gjøre som mange andre...Kast kvitteringene!!
Ha en fin helg videre!!

Fjordheim sa...

Herlige bilder.
Ja det kan kanskje noen ganger være greit med en regnskapsfører. I hvertfall visst mannen vil kjøpe verktøy. Ellers er det ikke så farlig Hehe.
Har visst gått glipp av de nydelige peonene dine. Spørs om jeg ikke må prøve meg jeg også på en slik plante. Hadde flere flotte peonplanter i det forrige huset vi hadde. Angrer på at vi ikke tok de med oss for nå er de borte derfra. Vet ikke hvor de som kjøpte huset gjorde av de.
ønsker deg flotte sommerdager :)

-Mitt lille rede- sa...

Så skjønn han er!
Kjempefine peoner du har i hagen! Jeg skulla gjerne hatt litt meir peiling. Vi planter bare i veg, eller dvs det er mest min kjære som styrer på ;-) Men, men det blir jo fint uansett.
Hverdagsservicet var veldig fint! Kunna tenkt meg noe lignende selv. Og har veldig lyst på en Ikea-tur snart, alt for lenge siden sist (et år i august bare da men...)

Ha fortsatt fine dager i sola! :-)