tirsdag 19. mai 2009

Premiegave.

Ikke hadde jeg svart rett på My little footprints/Beth`s konkurranse, men gave-premie skulle jeg få lell, og den kom med posten i dag.
Snakk om en skatt, flott premie altså, TUUUsen takk!!
Først fram med kameraet, selv om en er så nyskjerrig at en mest har lyst å rive papiret av;0)


Som viste seg å være en fin papirpose...


Nydelig pakket inn i syrinlilla papir med tilhørende blomsterpynt...


Men hva er det her da?? Spenningen øker...

Og sett på maken til premie! Den flotte kurven med koselig hilsen og


kremmerhus med gamle lysholdere, akkurat slike jeg har sett rundt i bloggene rundt juletider, spesielt inne hos svenske bloggere (ikke helt uten en viss missunnelse) Nå har jeg slike selv. O`glade jul.


Fikk jo med lys til de også, samt en gammel blonde og en søt krans.
Det luktet så godt av gaven, det var denne søte papirposen årsaken til

Og ikke nok med det ( i beste tv-shop selger stil)

Hun har sendt med to nydelige putetrekk, med brodert monogram og blonde...målløs!



Tusen takk nok en gang Beth, jeg ble kjempeglad for skattene du har kjøpt i sverige. Og sitter her nå og koser meg av synet av de, og klarer ikke bestemme meg hvor jeg skal ha de hen, så det får jeg komme tilbake til i et annet innlegg:0)

Stor klem fra en hagejobbende

2 kommentarer:

Bestefars Verksted. sa...

Hærremin så heldig du var !!!! Så flott en gave.....Beth er bare supersnill :) Ble jo rent misunnelig på deg nå........putetrekk og lysholdere er jo så koselig :) Heldig var du :) Kos deg videre :)

Tara sa...

for en herlig gave...kos deg med den:)))

klem tara:)