lørdag 7. februar 2009

Siste innspurt, eller i startgropen?

Neida, har ikke begynt å trimme, men har fått startet på dåpsforberedelsene.
Som enkelte andre jobber jeg best under press...hihi..

Mine snille foreldre kom hit i går for å gi oss litt hjelp nå før den store dagen, pappa skulle ordne taklister på badet, og mamma sprang rundt og ryddet, vasket og hjalp til med lekselesing og barnepass.


For selvfølgelig måtte jo Vegar også få omgangssyken, stakkars lille babyen vår på bare 3.5 mnd. klarte ikke holde på melken mer enn 5 minutt før den kom opp igjen, og slik holdt det på hele dagen.

Jeg fant det tryggest å ta vår første tur til legevakten, men som om at det holder å nevne det til en lege så roet det seg endelig ned, og siden turen dit kl.21.00 går kveld har han kun kastet opp 1 gang.

Pustet lettet ut der ja.


I dag var det dåpssamtale med presten og henting av et vennepar som kommer helt fra Bergen for å være med å feire godgutten.

Og selvfølgelig ender herr Fagerheim i seng før 22.00, uvisst om det er influensa eller omgangssyka.
Snakk om at de kom til smittens hus!!


Men lokalet er leid, maten bestilt, kaker er blitt lovd i fleng så da er vel det meste i rute?

Og da kommer jeg endelig i gang med pynteforberedelsene...hvorfor gjøre det lettvint når en kan .....


....dere får vente å se (om jeg kommer i mål da vel å merke.)

Må samtidig få takke dere alle som kom med trøstende og oppmuntrende ord da Balder pusen døde, de trøstet meg mye og jeg skal takke hver og en av dere...når jeg har litt mer tid.


Stor klem fra meg.

7 kommentarer:

Mitt hvite hus sa...

Masse lykke til med dåpen, kjekt å ha så mye hjelp til en slik stor dag.
Men så kejelig å få sykdom i huset da.Håper hr Fagerheim våkenr frisk og rask.

Lykke til og god morsdag Klemmer Kerstin

Christinas låvebutikk sa...

Heia Aina! Så trist meg katten deres! Er så glad i katter selv jeg at det er sog når de går bort!

Dåp ja.. Det er vel endel å tenke på der også, men du har vel alt i skjønneste orden tenker jeg!

Håper dere alle er friske til den store dagen!
Lykke til å ha en nydelig morsdag i morgen!
Klem fra Frei!

Anita sa...

Lykke til med dåpen, håper det går bra med alle der og at dere får en flott dag! Klem!

Anne-Berit sa...

Barnedåp er en koselig begivenhet,gratulerer på forhånd med dåpsbarnet.Det blir sikkert en fin dag,og du kommer sikkert til å komme i mål med dine gjøremål.Håper alle holder seg friske,lykke til.

Anonym sa...

heisann. endelig kommer jeg inn for å takke for "trøstepremien"som jeg fikk i posten for noen dager siden. utrolig kjekt med pakke i posten,tusen takk;) lykke til med dåpen hilsen fra gudlaug.

Belinda Renee sa...

Heia Aina

Håper dagen har gått bra og at både pappaen og dåpsbarnet holdt ut og at ingen av gjestene ble smittet c",) Gleder meg til å høre hvordan det har gått:-)

Gratulerer så mye med morsdagen og c",) Vi snakkes

HildeS/Frøken Fryd sa...

Håpar dagen har gått fint, og at ingen er sjuke.
Det er godt å ha familie og venner som hjelper til.

Så trist med pusekatten som vart påkøyrd.
Eg har rasmuspusen, og det er min store skrekk at han skal bli påkøyrd. Er så utruleg glad i den store slampen:)
Ha ei fin og god ny veke.
Klem H