fredag 28. november 2008

Julens hemmelige venn gave.



Herr Fagerheim kom hjem med en post pakke og vesla trippet utålmodig mens jeg åpnet pakken.
Og for en pakke, det var faktisk 4 pakker, nydelig innpakket med bånd, pynt og filthjerter og med en koselig hilsen.



Tusen takk min hemmelige venn, dette var en aldeles nydelig pakke.
Fine lys med fyrstikkeske, tror hun har lagd den selv.


De fineste julekulene, heter nok ikke kuler men kommer ikke på et bedre navn..

Juletre oppheng, ornamenter..hmm


En nydelig prisme-engel og en heklet engel.



Engleservietter og et julehjerte, kanskje hjemmelagd det også?


Vet ikke hvem det er som har sendt meg dette, men jeg ble kjempeglad.
Skulle hørt meg da jeg pakket opp: "å dæven.." ops og unnskyld utrykket ;0)

Ønsker dere alle en koselig helg, og du min hemmelige venn har jo sørget for at min bare må bli topp.

Søndag skal vi i advents-selskap til svigermor, hun har begynt forberedelsene allerede og kjenner jeg henne rett, så blir det like koselig og gjennomført som tidligere år.

Klem!

11 kommentarer:

Anne-Berit sa...

For en fantastisk hemmelig-venn gave du har fått,heldig du.
Ønsker dere en flott helg,og en kos stund hos svigermor.

Anne sa...

Så koselig blog du har:) Mange koselige innlegg:) Så kjekt med hemmelig venn gave da! Var en flott gave! Ha en fin helg:)

mali-mo sa...

Så artig med pakke! Og for et lekkert innhold!! Hver gang disse gaveringene dukker opp, så angrer eg litt på at eg ikke er med ;( Men kjenner eg meg sjøl rett (og det gjør eg) så vet eg at det bare hadde blitt stress med pakker eg aldri fikk kjøpt og aldri fikk avgårde i tide, hehe. Så eg koser meg med andres flotte gaver isteden ;) Ønsker deg en kjempefin helg!

Klaffen sa...

Oj så fantastisk da! Veldig hyggelig å bare få en gave... jammen er det deg vel undt også selvf! Skjønne ting som sikkert skal pynte opp hos deg i adventstia. klem

Mitt hvite hus sa...

Så flott gave du har fåttO=) Like hyggelig hver gang det kommer pakke i posten=)

Kjempeflotte ting.=)
Nyt helgen Klem Kerstin

Anita sa...

Så fin venn gave!!! Har ikke fått min enda jeg, gleder meg!!! Moro med kort laging! Har laget endel jeg også, og ungene lager hele tiden, syns det er såååå gøy! Tror vi må slutte snart nå ellers har vi kort til neste jul også! Får heller bake litt! Ha en koselig adventshelg! Klem!

Prinsesse Elin sa...

For en koslig pakke. Kulene er fantastiske. Jeg elsker slike:O)
Ha en fin lørdag og en flott første advent. Masse klemmer fra Elin:O)

Bo med Lena sa...

Ønsker dere en fortsatt fin adventshelg, og bare stjel bok-ideen min:) Synes selv jeg var ganske smart..he he.

MODERN COUNTRY sa...

Hei Aina,

Håper du hadde det trivelig på Adventsdagen!
Og for en helt nydelig innpakket gave du har fått sendt hjem til deg. Bare vakre tingen som pynter til Jul.

Nå skal jeg titte litt mer rundt i bloggen. Ha det godt!
Aina

mali-mo sa...

Hei Aina! du har vunnet julegave inne hos meg! Send meg en mail med adressen din, så kommer den i posten!

tinemor sa...

Så nydelig gave du har fått!!