lørdag 13. september 2008

Ikke utsett det du kan gjøre i dag...

eller noe lignende sies det i et ordtak, og det har jeg erfart nå.
Jeg har fått koselige hilsener og awarder av flere men har utsatt innlegg og å gi de videre.

Tusen takk Tara, Tine og Anna Lisa,
beklager at jeg ikke gjør samme flotte innsatsen!


I dag skulle jeg få ut fingeren, men fant raskt ut at dette blir litt av en jobb.
Så unnskyld meg for at jeg har surfet i miniatyr-interiørverden og vært fraværende her i blogglandia, med å ta med dere en award eller to, om dere ikke har fått den allerede, og et ønske om en god helg.


(fra Tara og Anna Lisa)





(Fra Tine)

Dagene mine har gått alt for fort og nå har jeg arbeidshelg, tenk 5 vakter igjen og så skal jeg ut i svangerskapspermisjon..igjen!!


Ellers så har vesla begynt på riding, ganske så dårlig opplegg første timen vertfall -når det er mamma i heimen som ender opp som "instruktør" og skal vise strigling og oppsaling...det er sikker rundt 20 år siden jeg var på kurs!!


Håper det blir bedre neste gang, men vesla var fornøyd og mammaen fikk dekt litt av "hestebehovet" sitt, selv om jeg ikke var helt høy i hatten høygravid inni båsen med fremmed hest;-D


Nå skal jeg sove litt mens vesla, lillemann og Herr Fagerheim er på shoppingtur i byen,egne ridestøvletter og hjelm må en ha.

Ønsker dere atter en super helg og selv om innleggene ikke kommer så ofte, vit at jeg leser innom dere, selv om kommentarene er sjeldnere om dagene.

Klem fra meg!

7 kommentarer:

Fjordheim sa...

Det er vel den tida nå som du så godt som mulig skal ta vare på deg selv og forberede deg til fødsel og det som skal komme. har stor forståelse for at bloggen kommer litt i bakleksa.
Ønsker deg alt godt. Lykke til og ha ei flott helg :)

-Mitt lille rede- sa...

Hei på deg!
Jøss, er det bare 5 vakter igjen, så deilig det må være at det nærmer seg! Og så bra at du har vært i form til å jobbe helt fram til permisjonen da.
Veldig fine de miniatyrmøblene lenger ned her! Minner meg om hvor kjekt jeg syntes det var å leke med barbidukker når jeg var lita, hadde små møbler og masse annet stæsj som jeg innredet med. Artig :-)
Du får kose deg nå når du går ut i permisjon, ta godt vare på deg selv.

GOD HELG! :-)

Anita sa...

Er du allerede såå graivd at du skal ut i permisjon *gaper*! Da har den tiden gått ufattelig fort!! Hva med magebilder da?? Kunne tenkt meg å få se det jeg! Ha det bra!

Prinsesse Elin sa...

Prinsessa rir også. Eller til tider så bor hun i stallen og er bare hjemmom på besøk......det føles iallfall slik. he he. Her trengs det ikke hjelp fra mor da prinsessa kan dette her mye mye bedre enn meg. Hun himler med øynene når jeg spør om noe som jeg lurer på. he he he Jippi for den aldreren! Ønsker deg en fin fin søndag. 4 dager igjen!

Marita sa...

Jeg har glemt når du har termin igjen jeg...? Noe spes på ønskelista?? Riding er gøy for Tuva!! Moro,moro! Selv om jeg ikke tror jeg ville vært så høy i hatten, blitt en skikkelig pyse på mine eldre dager, hihi ;)

mali-mo sa...

Du går spennende tider i møte....med lite nurk som snart melder sin ankomst ;)

Så koselig du har det, både inne og ute. Du må da være råsprek som holder det gående med jobb og stuller i heimen og drar på ridekurs! Er det på Molde datteren din har begynt eller? Kjenner en som har hatt hest der tidligere nemlig ;) Selv var jeg i Tresfjorden og ridde litt da jeg bodde der oppe ;)

Ønsker deg en fin tid fremover, håper du fortsetter å være like sprek helt frem til fødselen;)

mali-mo sa...

Du går spennende tider i møte....med lite nurk som snart melder sin ankomst ;)

Så koselig du har det, både inne og ute. Du må da være råsprek som holder det gående med jobb og stuller i heimen og drar på ridekurs! Er det på Molde datteren din har begynt eller? Kjenner en som har hatt hest der tidligere nemlig ;) Selv var jeg i Tresfjorden og ridde litt da jeg bodde der oppe ;)

Ønsker deg en fin tid fremover, håper du fortsetter å være like sprek helt frem til fødselen;)