torsdag 6. mars 2008

Panel kaos!

Alle legger ut så fine interiørbilder, ferdige nyoppussede rom og møbler, nydelige pyntegjenstander og lekker dekor.
Her i huset er alt bare kaos, og det eneste jeg har å vise er rotet mitt;-p

Akkurat når jeg trodde jeg skulle nærme meg slutten på maleprosjektene dukket det et nytt opp, så nå er stuene og kjøkkenet fullt av panel til baderom som jeg skal male. Har fått tatt 2.strøk på halvparten, men det gjenstår jo ganske mye.
Jeg bør kanskje vurdere en aldri så liten blogg pause til jeg har noe fint å vise hehe..
Mens jeg vurderer dette kan dere få se rotet, så har dere dagens trøst om det løper en hybelkanin over gulvet eller frokostkoppene fremdeles står på kjøkkenbordet;
"det er vertfall verre hos Aina!!" *fnis*


Stuekaos!



Kjøkken-hygge....?

Og så slenger jeg med noen bilder fra Pottery barn, noe jeg kan drømme meg bort i mens huset er på ende.




Var ikke disse bildene herlige, vårgrønt, hadde ikke sagt nei takk til et slikt lekerom til ungene;0)

Ønsker dere alle en flott torsdag!

12 kommentarer:

Marte sa...

Ha ha så søt du er... "verre hos aina" haha Det blir jo bra da! Og jeg gleder meg masse til å se resultatet!
Jeg tok ikke noen bilder når jeg pusset opp.. Hadde egentlig vært morro å ha da. Jeg synes det er morsomt at vi får se prosessen. Det blir nesten sånn oppussingsprogram, bare på blogg;)

Flotte bilder fra pottery barn, så koselige barnerom:)
Lykke til videre! Tenk så deilig det er når dere er ferdige:)
Ha en strålende dag videre!
Klem fra meg

Anita sa...

TAKK! *ler godt* Ha en flott dag!
KLemmer fra Anita

liven sa...

Hei:) Hos meg er det slett ikke ryddig.....står bl.a. fem dører i stuen. De må høvles litt og så skal de males!! Rydder bare rundt motivet og knipser i vei:) hehe...
Fine bilder fra pottery barn!!
Blir spennende å følge med oppussingen!!
Ha en fin dag:)

Miss.T sa...

så flink du er å male.. å male panel er jammen en utakknemlig jobb! men det blir jo så fint : )
Knallflotte bilder fra P. Barn !! likte godt de store stoffboksene ( ? ) til bøker etc..
Ha en fin dag, snart helg : )

Linda sa...

Hei Aina!Du er i farta med malerkosten,det blir helt sikkert lekker når det er ferdig.Lekre gardiner jeg skimter i bakgrunnen.
Deilige barnebilder ååå så herlige
ting med polkadotter.Nå må jeg snart avslutte å ta rot og
hybelkaniner.God helg!Klem Linda :)

ChatrinesLiving sa...

Hehe, du sku sett mitt hus;)
Her er det listverk, malingsbøtter og verktøy overalt!
Å det har det forresten vært i over 2 år nå... ser ikke ut for at de blir borte på en go stund enda heller;)
Når jeg tar bilder så "skuffer" jeg bare alt rotet vekk litt;)
Så til å trøste deg, så er du absolutt ikke alene om ROT!
Drømme-bildene dine fra pottery barn var jo nydelige da:)
ha en riktig god helg!
Klem fra Chatrine:)

Merete sa...

ja, kvifor bare vise bilder når alt e, Aina!r i orden og perfekt???
gler meg likevel til å sjå bilder frå heimen din når ting er komt på plass ;o) ja, eit slikt barnerom med så mange flotte fargar hadde vi ikkje sagt nei til her heller :o) ønsker deg ei super helg

Nina i Paradiset sa...

Kruuset forbi deg i min kræsjede bil i dag, men jeg så hverken deg eller malekosten!
(klarte ikke å finne ut hvilket hus som var ditt da, så da må du sende meg nærmere beskrivelse på mail!)
Jeg var bortom og sjekket størrelsen på tomta til Kleve-hytta. Ikke helt topp etter min mening, men så er jeg også svært storforlangende!
Huset vi skal se på på Skåla i morgen, har vi nok ikke råd til så lenge jeg ikke har fast jobb her nede!
:(
Lykke til med malingen!

Emmeline sa...

Det er ganske facinerende å se det nymalte panelet ditt ved siden av lekre kjøkkengardiner,. Blir redd for at det skal farge av...Flytt dem bort snarest;)

Vi har ellers sett på de fine pusene som har blitt født. Jeg har vist bildene til mine barn som sto her og beundret dem veldig intenst.
Min yngste datter er VELDIG redd for katter og har likevel veldig lyst på katt...Merkelige greier.

Hun ser på disse små kattene på farmen og er henrykt, og samtidig livredd *ler!!
Nydelig Pottery Barn bilder også, og det skal bli spennende å se resultatet av all malingen!! God helg til deg:)

Tante Mimmi sa...

Hei!
Fann deg på vegen rundt i denne verda, måtte kikke innom! Morosamt det du skreiv, for eg har tenkt mange ganger att om ein berre hadde snudd kameraet andre vegen...så hadde kanhende det blitt
skkkeleg underhaldane!
Eg kjenner meg att i bloggen din!
Har vert der, men no er me litt lengre, så langt att me nok ikkje kjem vidare!
Gledar meg til å sjå vidare!
Mimmi

Anne-Berit sa...

Det er alltid litt kaos før alt blir ferdig når man holder på med opp-pussing.Blir sikkert lekkert når dere er ferdig.Ønsker deg en super helg:o)

♥ H@rmoni ♥ sa...

Lekre bilder! Og det blir sikkert flott hos deg når du får det ferdigmalt og ordnet!
God helg!:O)