søndag 30. september 2007

Stuen vår.

I skrivende stund er det møbler i Bombay serien fra Bohus som regjerer i stuene våre.

Jeg synes det er fint med mørke møbler men kunne nå tenkt meg bytte, er jo ikke første gang jeg lyster slik, men det dumme er jo at mye av de hvite møblene er gitt bort, og plassert rundtomkring i huset. For å ikke snakke om de to digre beist av noen sofaer...vi bor i et hus fra 1958 som er under stadig renovering og oppussing og det er teknisk umulig å få de sofaene på noen andre rom enn stuen de står i. Gangene og trappene i dette huset er for smale men de koster flesk så vi har ikke "hjerte" eller råd til å kvitte oss med de.
Etter en rød periode har jeg nå hatt dilla på grønt en stund men nå er jeg klar for forandring. Da vi flyttet hit for 5 år siden trengte hele huset renovering men lommeboken gjorde det umulig, så jeg gikk til angrep på de fleste rom med Magnolia hvit maling i ti liters spann. Derfor er det ganske enkelt å gjøre forandringer, en bare bytter ut fargene på tilbehør, pynt og stæsj.
Stuen ser slik ut:(og så spørs det om jeg får fram bildet...)



(det gikk jo bra!!)

Slik så det ut på bursdagen til mannen min i 2004:Tuva kanin, kaninørene falt av:-)Mine supre svigerforeldre, håper de ikke har noe imot å havne i bloggen!I stedet for å høre om det var greit at jeg la ut bilde, ordnet jeg litt sensur..himla lekkert!!




En annen vinkel så ser dere ovnen vår, kjekk å ha når vinteren kommer.

Her er forresten et før- bilde av ovnen...det vil si gammel ovnen :-)

Ingen kommentarer: